ignoreme Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei Bare lurer på om Hi-Fi Klubben kjører samme pris i butikk som på nett? Lurer på om de 1000 kronene i frakt er verdt en liten kjøre tur eller ikke. Fant ingen info på nettsiden deres om dette. Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Etter mine erfaringer så er det samme pris i butikk som på nett. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Artig att det var du som svarte flerek, Da skal jeg kjøre meg en liten tur på mandag:) Takker igjen for hjelp over pm! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen produkter kan variere, bare så det er sagt, men jeg har alltid opplevd at prisene er like. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Tror ikke den pris forskjellen er så stor som om jeg skulle ut med frakt, er kun 30 min kjøring så går vel bra Fortere får jeg det inn i suta også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå