CapsAdmin Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Samme skjedde her. Jeg trodde jeg hadde glemt brukernavnet mitt, så jeg Googlet det og fant min egen tråd igjen. Prøvde nå nettopp med brukernavn som "admin". Har ikke vært inne på ruteren på en stund siden da. Hard reset ser ikke ut til å fungere heller. Endret 27. mars 2011 av CapsAdmin Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg hadde samme problemet. For meg fungerte en hard reset. Alt på routeren ble jo resatt, så den gikk tilbake til originale navnet og passordet på WLANet. Logget inn med admin og tomt passordfelt. Det fungerte. Tror jeg skal sette et adminpassord, jeg nå.. Lenke til kommentar
CapsAdmin Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Kommmer fortsatt ikke inn med admin som brukernavn og tomt passord. Blir vel å ringe 05000 da Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene. Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn. brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen. Dette fungerte for meg før. Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn.. Kan ikke huske å ha endret noe på passordet. Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen? Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. Sliter med akkurat det samme. Skal prøve en hard reset bare jeg finner nødvendig informasjon fra telenor til oppsett igjen etterpå. Lenke til kommentar
Arigo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Samme problemet her. Skulle prøve (nok en gang!) å åpne porten som Minecraft bruker for å se om jeg fikk til å sette opp en server, men login-informasjonen er endret av en eller annen grunn, og hard reset fungerte dårlig. Samme feilen som dere over meg. Irriterende :< Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kan melde om at samme har skjedd med meg. Har Telenor endret passord? Lenke til kommentar
CapsAdmin Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Jeg ringte 05000 og fikk passordet tilsendt på SMS. Jeg mener det er gjort slik PGA sikkerthet. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ok, løsningen på dette problemet finner dere her: http://www.telenor.n...kerhet_2602.jsp Det som har skjedd er at telenor har endret passordet til det samme passordet som brukes i online kontoen... Har du ikke passordet, send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980. Standard før dette var "admin" med blankt passord.. Lenke til kommentar
amel Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 brukernavn "admin" og blankt passord virka for meg før meine eg på.. ette mye stress og strev fant eg ei sida så sa eg sko bruka "admin" som brukernavn og mitt online adsl passord som passord. d funka! Lenke til kommentar
sesshii Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene. Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn. brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen. Dette fungerte for meg før. Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn.. Kan ikke huske å ha endret noe på passordet. Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen? Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. Jeg og en kammerat har det samme problemet. Prøver å komme meg inn dit men "admin" og "blank" funker ikke lengere, jeg trykker enter eller login og ingen ting skjer. Kansje telenor eller noe som har endret noe? dette er en issue som jeg er sikker mange andre har også... Har du prøvd å koble deg direkte på ruteren foresten? kansje det funker da. Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 hmm får inge ting til å funke... har prøvd alt men kommer meg ikke inn, og jeg vet at passordet ikke er blitt endret! va gjør jeg da? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hva enn du gjør, så må du ikke finne på å bruke noen kroner på 05000. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 hmm får inge ting til å funke... har prøvd alt men kommer meg ikke inn, og jeg vet at passordet ikke er blitt endret! va gjør jeg da? Du fikk ikke SMS altså? Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene. Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn. brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen. Dette fungerte for meg før. Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn.. Kan ikke huske å ha endret noe på passordet. Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen? Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. Brukernavnet er Online brukernavnet ditt og passordet er Online passordet ditt. Det står i den lille sorte boka du fikk med (regner med det er telenor) Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) hmm får inge ting til å funke... har prøvd alt men kommer meg ikke inn, og jeg vet at passordet ikke er blitt endret! va gjør jeg da? Du fikk ikke SMS altså? aldri fått noe sms... Endret 25. juni 2011 av LuckYisAIM Lenke til kommentar
Warz Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 hmm får inge ting til å funke... har prøvd alt men kommer meg ikke inn, og jeg vet at passordet ikke er blitt endret! va gjør jeg da? Du fikk ikke SMS altså? aldri fått noe sms... Du får prøve å sende en SMS en gang til da... hvis du ikke er sikker på om abonnementet er registrert med din mobil må du nok ringe å høre... Lenke til kommentar
Sigvemann Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene. Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn. brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen. Dette fungerte for meg før. Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn.. Kan ikke huske å ha endret noe på passordet. Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen? Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. Jeg har nettopp prøvd å logge meg inn for å endre noen porter, og har prøvd disse kombinasjonene: (admin, (blank)) (admin, password) (admin, 1234). Du kan prøve en av de også Ingen av dem har funket til meg hvertfall... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Sigvemann Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ahh, nvm hva jeg skrev Jeg var jo selvsagt dum nok til ikke å lese alle innleggene før jeg skrev om problemet mitt. Skal se om det løser seg nå Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Byttet til Canal Digital vi.. Problem løst! Endret 27. oktober 2011 av Gomp| Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nei, problem omgått. Du fulgte da på en måte rådet mitt fra litt lenger oppe i tråden, selv om det var ironisk ment. Når (og ikke hvis) du får DNS-problemer, kan du f.eks. prøve google's DNS: 8.8.8.8 og 8.8.4.4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå