Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Elendig ytelse på min nye acer aspire!

Anbefalte innlegg

Jeg har denne utgaven: https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo

Problemet er at den ikke klarer å kjøre spill! ta eks, battlefield 2, som kom ut for over 5 år siden(!) Spillet hakker på middels settings! Og for å ikke snakke om ArA som viser et bilde i min.

Fatter ikke hva problemet er. Den nyeste driveren til grafikkortet. Pcen er ca 1 mnd gammel, og har vært sånn siden jeg fikk den.

Endret av espinos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skjermkortet er ikke laget for spilling. Selv om det er litt rart at det ikke klarer BF2, som jeg drar fint med mitt GF 8400M.

Har du prøvd med laveste innstillinger?

Med laveste går det fint, men uansett. De reklamerer jo for cod4 på pcen. Det krever jo en del mer enn bf2!:p

Lenke til kommentar

Det er nok grafikkortet som er for dårlig.. burde nok sjekket opp litt mer før du kjøpte hvis du skulle ha en bærbar til å spille med. BF2 er dårlig kodet og krever faktisk en del av hardware. At det reklameres med COD4 er vel i grenseland med denne PCen, men du får nok ikke noen refusjon eller noe sånt pga det. 9300m er ikke et spillekort. Jeg har et 8700M GT og dette spiller jeg BF2142 på 1280x960 uten aa. Det er spillbart, men FPS er ikke høyere enn noen og 30.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke til spill heller. Bare tenkte siden jeg hadde ny pc og ble ganske måløs da jeg prøvde de spillene på den at de gikk så dårlig.

Bruker den ikke til spill. har 360en for det. Men takk for svar! godt noen vet hva de snakker om når det gjelder pc:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...