LinoraN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen andre som har fått polsk som standard språk på steam accounten sin etter en liten oppdatering av steam? Det har nemlig jeg...aner ikke hvordan jeg får det bort. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hehe, har det samme problemet. Er en merkelig blanding av polsk og norsk. Har byttet til svensk som en midlertidig løsning. Endret 7. mars 2009 av TSP Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er ikke bare snekkeren din som har vært inne og smugspilt litt i lunsjpausen? Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, byttet til svensk en periode jeg og fordi jeg fant ikke engelsk. Ok...valgte engelsk. Det funker. Men når man velger norsk får man en rar blanding med polsk i tillegg. -Til de som ikke finner engelsk så heter det angielski eller no sånt Det er ikke bare snekkeren din som har vært inne og smugspilt litt i lunsjpausen? Hehe! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Samme feilen hos meg. Takker for tipset om engelsk. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 HAHA, jeg har også fått samme problemet. Flaks for meg at jeg kan litt polsk da :!: Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Samme greia her og. Fikk litt panikk her en liten stund! Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Samme her, men jeg fikk i tillegg ikke starte cs, så prøver å reinstallere nå Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, Empire: total war som kjøres via steam vil ikke starte hos meg i tillegg. Godt jobbet Valve! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 oPPdaterte steam idag, men fekk ikkje nokon av desse problema Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 oppdaterte steam nå og fikk samme problemet. men satt den på svensk er mye lettere å forstå da Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Steam oppdaterer nå, får se da om jeg får min på polsk EDIT: Jepp, jeg fikk samme buggen. Endret 8. mars 2009 av Gnålern Lenke til kommentar
lul Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg får ikke opp spillene mine. Steam bare driver på å søker etter oppdateringer. Skjedde etter at jeg også fikk polsk meny. Noen tips? Kom nå nettopp etter uendelig lang tid.... Endret 8. mars 2009 av lul Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Må si at Steam er elendig. Har trøbbel med å installere det på flere av mine maskiner, og når du ser på support hvilken programvare du ikke kan bruke sammen med Steam, så er det nesten komisk. På en maskin måtte jeg avinstallere ørten programmer, inklusive Antivirus, og fikk virus samme dagen. Hurra for Steam. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg fikk det samme. En kompiss av meg har det også, begge fikkd et etter at vi oppdaterte Teamfortress.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjører vanligvis Steam i Engelsk, men satte den på norsk for å sjekke nå. Da fikk jeg også polsk Men det er mye bedre å ha på engelsk uansett. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg fikk også det, så satte jeg til tysk, og da slutta steam å svare ved oppstart... Møkk! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fikk polsk jeg og når jeg startet Steam i dag. Mulig det er mange polakker i Norge, men litt unødvendig av Steam å gjøre det til vårt nye morsmål. Får vel bli svensk inntil videre. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 først tvinger de nordmenn til å bruke euro, og nå skifter det skriftspråket vårt også, hvor skal dette ende ? Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har norsk skifta skriftspråk til polsk?? Jeg var nettopp på vg, der var det fortsatt norsk. Hvor lang tid tar det før alt blir oppdatert til polsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå