Kjuagutt Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg sliter med giringen på sykkelen min. Når jeg prøver og skifte på fremste tannhjulet, sliter jeg med å få den både opp og ned. Noen som vet hvordan du fikser dette? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 om du aldrig vasker sykkelen eller smører den vil den bli passe treg =) Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 om du aldrig vasker sykkelen eller smører den vil den bli passe treg =) Vasker den faktisk regelmessig. Problemet har vært der fra sykkelen va ny. Heller et problem at eg ikke kan sette den inn noen sted. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Pleier gjerne å sitte 2 små skruer på toppen av girvelgeren ved pedalene (den som fører kjede på plass), disse kan justeres slik at den fører kjedet riktig, du kan også sjekke at girvaieren er stram nok, evt for stram. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Pleier gjerne å sitte 2 små skruer på toppen av girvelgeren ved pedalene (den som fører kjede på plass), disse kan justeres slik at den fører kjedet riktig, du kan også sjekke at girvaieren er stram nok, evt for stram. Har prøvd meg litt med de to skruene. Får det allikevell ikke til. Du vil da altså foreslå å strame/slakke litt på girvaieren? Det er en enkel jobb? Du gjør det så enkelt som å løsne den i enden og stramme eller slakke alt etter behov? Lenke til kommentar
MikeB Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Pleier gjerne å sitte 2 små skruer på toppen av girvelgeren ved pedalene (den som fører kjede på plass), disse kan justeres slik at den fører kjedet riktig, du kan også sjekke at girvaieren er stram nok, evt for stram. Har prøvd meg litt med de to skruene. Får det allikevell ikke til. Du vil da altså foreslå å strame/slakke litt på girvaieren? Det er en enkel jobb? Du gjør det så enkelt som å løsne den i enden og stramme eller slakke alt etter behov? Sjekk denne Det skal ikke være mye trøbbel. Isåfall kanskje du har noe som er defekt Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Takk skal dere ha. Nå er sykkelen i orden Det videoklippet hjalp veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå