HolyKrist Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har opplevd dette en 10talls ganger det siste året... Diverse personer sender meg en melding det det står at de vil at jeg skal "file complaint" så skal de gi meg "good rep".. Noen andre som har vært borti dette? Og hva er eventuelt poenget? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 har noe med stjernesystemet å gjøre (bak gamertaggen din) helt meningsløst er poenget. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 får du 10 file complaint på gamertagen din blir du bedt om å skifte... ganske lame.. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sikkert mange som spekulerer i det tenker jeg. Er en fare for å bli perm-bannet? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 File complaint har ikke noe med rep (stjerner) å gjøre, der har du prefer/avoid player som styrer. File complaint skal man gjøre dersom man opplever at en spiller er særdeles ufin å spille med, åpenbart jukser (glitcher). Husker ikke helt hvilke kriterier man kan velge mellom når man gjør dette, men du kan gå inn og se og så bare avbryte dersom du vil se hva man skal legge inn klage for. Usikker på det konkrete tallet, men det er et visst antall file complaints man kan få på seg før man blir bannet eller får andre sanksjoner fra MS.. Jeg selv gjør det kun på folk som glitcher i spill, da velger jeg 'system tampering' som grunn for klagen. Ikke gjør dette bare fordi noen idioter ber deg om det, det kan slå tilbake på deg dersom du urettmessig legger inn klage på andre spillere (ubekreftet rykte dette, men man vet aldri..) Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sikkert noen som låner xboxen til noen, og gjør det kun for å være j****. Dette kan jo føre til utestengelse fra live osv..... Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Får slike meldinger hele tiden..Har visst med å gjøre at folk ønsker å bytte navn på gamertaget, uten å måtte betale 800MS points. Etter å ha snakket med folk som angivelig har gjort dette, og lykkes, så må en få et x-antall "Complaints" for støtende informasjon i gamertaget, slik at en etterhvert blir nødt til å skifte nick, gratis. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Får slike meldinger hele tiden..Har visst med å gjøre at folk ønsker å bytte navn på gamertaget, uten å måtte betale 800MS points. Etter å ha snakket med folk som angivelig har gjort dette, og lykkes, så må en få et x-antall "Complaints" for støtende informasjon i gamertaget, slik at en etterhvert blir nødt til å skifte nick, gratis. Ooooh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvis man ønsker å bytte gamertag gratis er jo dette en fin måte å gjøre det på, be vennnene sine file compl. mot seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå