malinkristine Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mormor i familien fyller år (85) og trenger et nytt kamera, hun vil ikke ha digitalt kompaktkamera og dermed får vi problemer. Er det noen som vet hvor vi kan få kjøpt et vanlig analogt kompaktkamera? Hun fotograferer mye og det hun har synger på siste verset. Finnes det overhodet i butikk? for å kjøpe brukt er uaktuelt. Ikke speilrefleks heller. Setter stor pris på alle tips, dog har jeg kun en uke på meg så det haster litt Lenke til kommentar
rieg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Mormor i familien fyller år (85) og trenger et nytt kamera, hun vil ikke ha digitalt kompaktkamera og dermed får vi problemer. Er det noen som vet hvor vi kan få kjøpt et vanlig analogt kompaktkamera? Hun fotograferer mye og det hun har synger på siste verset. Finnes det overhodet i butikk? for å kjøpe brukt er uaktuelt.Ikke speilrefleks heller. Setter stor pris på alle tips, dog har jeg kun en uke på meg så det haster litt www.finn.no Det ble solgt 27 analoge kameraer i 2008(fotorådet) så www.finn.no er stedet der du bør lete, sikkert mange lekkerbisker som er tilsalgs for en slikk og ingenting:) Endret 7. mars 2009 av rieg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Prøv Ebay eller bruktmarkede på foto.no! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jepp, det kryr av kameraer i nesten ny tilstand på ebay. Trygt og rakst er det også.. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Exposervice har ett på sitt lagersalg: Praktica 140 AF Endret 7. mars 2009 av Hauge Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Camera & Videoteknikk har et lite lager av "nye" filmkamera som de en gang i tiden kjøpte opp, ta en telefon til dem:) Lenke til kommentar
malinkristine Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Tenkte jeg skulle fortelle at det ble et knallfint Minoltakamera fra Ebay(britisk selger) Fikk det helt nytt i eske til ca 500(dyrt nok, men mormor ble glad) Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det var bra! Fin ting å gjøre for sin mormor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå