Gå til innhold

hva kan man gjøre om dagene?

Anbefalte innlegg

Hei folkens! da var vinterferien her, med alle godene den fører med seg:

Byturer, drikking med venner, etc, osv.

men så var jo tingen det, at jeg bor i vevelstad i nordland, og må ta buss + ferje 4 mil til nærmeste by, der jeg skulle møte en kamerat, og oppdrive flere kamerater hvor vi skulle drikke og more oss...

men så har jeg ikke penger da. har 58 kroner, noe som sender meg til byen, og ikke ett skritt lengre.

derfor sitter jeg her, midt på landet, med ingenting å gjøre. det er mye vind ute.

jeg HAR pc og spill da, men dette blir kjedelig i lengden..

er det noen som kan "whippe" opp ett par ting en stakkars tenåring kan gjøre på landet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser på kommunens nettsider at dere har to idrettslag, to fritidsklubber og et skytterlag. Ellers kan du jo begynne med fotografering, terrengsykling eller nå på vinterstid skigåing.

skytterlag? det har jeg ikke hørt om:P er bare 16, så har ikke rukket å tatt skytterlappen enda:P burde vel gjøre det snart ;)

idrettslag har vi..men som sagt, ingen av de idrettslagene er aktive nå, det går på egentrening nå..og det gjør jeg jo, men det fyller ikke hele dagen.

fotografi funker! too bad, at jeg ikke har kamera....

terrengsykling funker også, bare at vi ikke har noe skikkelig med baner, o.l, + at det er hælsikes mye vind ute:P

skigåing har jeg tenkt på lenge, men vi har ikke snø nå for tiden..bare massemasse med vind

Lenke til kommentar
terrengsykling funker også, bare at vi ikke har noe skikkelig med baner, o.l, + at det er hælsikes mye vind ute:P

Om det er orkantilstander ute kan det kanskje bli vanskelig, ja, men løyper har dere nok masse av. Norge er generelt sett proppfullt av stier.

Av inneaktiviteter kan du jo for eksempel lære deg noen korttriks. Det er morsomt og kan komme godt med senere.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Hei folkens! da var vinterferien her, med alle godene den fører med seg:

Byturer, drikking med venner, etc, osv.

men så var jo tingen det, at jeg bor i vevelstad i nordland, og må ta buss + ferje 4 mil til nærmeste by, der jeg skulle møte en kamerat, og oppdrive flere kamerater hvor vi skulle drikke og more oss...

men så har jeg ikke penger da. har 58 kroner, noe som sender meg til byen, og ikke ett skritt lengre.

derfor sitter jeg her, midt på landet, med ingenting å gjøre. det er mye vind ute.

jeg HAR pc og spill da, men dette blir kjedelig i lengden..

er det noen som kan "whippe" opp ett par ting en stakkars tenåring kan gjøre på landet?

få med deg en kompis og gjør en masse jackass! :thumbup: (d funker for meg)

F.eks: kjøre ned en bratt bakke med hadlevogn, hoppe ned fra et tak, ned i en hekk....osv...

Lenke til kommentar
skytterlag? det har jeg ikke hørt om:P er bare 16, så har ikke rukket å tatt skytterlappen enda:P burde vel gjøre det snart ;)

Man trenger ingen skytelapp for slikt, du tenker sikker på jegerprøve og skyteprøve, men det er kun til jakt. Prøv å få tak i dem, de fleste skytterlag har våpen til låns. Jeg begynte når jeg var 10 år så alder bør ikke være noe problem :p

Lenke til kommentar

Anbefaler deg til og flytte fra en kommune som det der. Flytt til Bodø i eller noe, mye mer og finne på - sikkert mye mer folk og treffe også.

Kan forøvrig anbefale deg og bli medlem av en fotballklubb eller noe. Hva med og last ned et nice spill på PCen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...