Mysterio Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er ute etter en 7-seter. Er denne bilen verdt det den koster? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...&areaId=680 Er det bra bil? Noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Problembil uten like. MASSE feil på Sharan. Kjøp noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kjenner flere som har Sharan/Galaxy. Selv om statistikken viser at det er mer feil på disse enn gjennomsnitt, er det ingen av de jeg kjenner som har hatt problemer av betydning. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjenner flere som har Sharan/Galaxy. Selv om statistikken viser at det er mer feil på disse enn gjennomsnitt, er det ingen av de jeg kjenner som har hatt problemer av betydning. Søstera mi og gubben har Galaxy-utgaven, og de har vært ut og inn av verksted. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 VW sharan, Ford galaxy og Seat alahambra er samma bilen og bare søppel. Lenke til kommentar
joka Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 jeg har sharan -99.. jeg har hatt min i litt over 1 år.. en del feil som går igjen på de.. men om du kan skru litt selv så er det ikke så galt... biler med automat og klima er bare å styre unna... fjærbrudd foran.. bilen har egenvekt 980 kg på framaksel.. fartsdumper knekker fjærene om du har det for travelt. vindusvisker-mekanismen må smøres en gang i året for at de ikke skal sette seg fast. ledningsbrudd til dørene er vanlig.. luftmasse måler.. stag til krengningstabilisator ryker ofte, enkelt å bytte. diesel-varmer er et must om du vil ha varme i bilen på vinteren. jeg liker min sharan veldig godt, og angrer ikke på kjøpet. tips: om du ikke kan skru litt selv, styr unna. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Me har ein 2002 modell Sharan, Veldig gode biler, Gode å kjøre! Einaste feil me har er at sentrallåsen låser seg igjenn av seg sjølv av og til, so me kan ikkje gå ut av bilen,men nøklane igjenn i tenninga, men dette er standar Vw feil. Og av og til går Alarmen på. Ellers er dette gode biler, går ganske greit og Endret 8. mars 2009 av vingebil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå