Pizzaen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hei Oppdaterte steam nå nettopp også restartet steam seg også når steam har startet er alt på et rart språk. Har stilt språket til norsk flere ganger i instillingene, men uansett om jeg har på norsk er alt på et rart språk. Edit: Funnet ut at det er polsk Noen flere som har samme problem? Endret 7. mars 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hei.. jeg har hatt noe av det samme problemet.. men du burde egentlig kjøre Steam på Engelsk. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Har snakket med en kompis av meg og han har samme problemet Hvorfor burde jeg egentlig kjøre steam på engelsk? Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 fordi. det er bare sånn.. denne Updaten som kom har det blitt rot i sysakene.. så kjør på Engelsk til neste update jeg har det samme problemet : P har rundt det samme problemet selv. men jeg kjører det bare på engelsk.. altså den øverste i språk kategorien er nok bare en bug i denne updaten Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Da ble det endring til engelsk hos meg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå