Vertigo500 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Denne demoen var kanonbra. Har du vokst opp på 80-tallet med gamle helter som Hulk Hogan og andre, så er dette spillet for deg. Det beste med demoen er at du kan spille med Hulk Hogan mot Andre the Giant. Da trenger ikke jeg kjøpe spillet, for det var nok for meg. Det var skikkelig artig å se “faktene” til Hulken så bra animert. Det var en fryd å se. Last ned demoen bare for dette, om du digget Hulken før. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dem har fått inn noen nye nytt gameplay, men ble likevell veldig fort kjedelig. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dem har fått inn noen nye nytt gameplay, men ble likevell veldig fort kjedelig. Ja helt enig. Var som et arkade spill fra -80 tallet jo. Selvom jeg fikk litt gåsehud når jeg så Hulkster entra ringen, og den enorme 8 wonder of the world. Er det bare jeg eller var Hogan litt vell proposjonert Uansett syns jeg spillet fort ble kjedelig ja Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, de har trimmet hele gjengen. Lettere på data enn på trening. Men uansett artig å spille dette synes jeg. Enig at det blir litt ensformig, men hallo, det er wrestling. I mine øyne er ikke golf så mye mer spennende, men vi er alle forskjellige. Utrolig kule moves, og ikke trykk forbi når de entrer ringen, det er dritkult. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva skjer når dem entrer ringen? Valgte å skru av entrance når jeg prøvde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå