Spill&Dill Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kamerat har koblet opp trådløst men får kun ca 40% i signal styrke.....blir dette for dårlig ved spilling online? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mest sannsynlig. Men hvorfor ikke prøve og finne det ut? Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Mest sannsynlig. Men hvorfor ikke prøve og finne det ut? fordi han har kun et spill og den støtter ikke online spilling. men han prøver vel å laste ned en demo som støtter online i løpet av helgen Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg spilte/spiller online med 15-20% i signalstyrke. uten problemer, bortsett fra ett laag her og der. jeg ligger no gjevnt på ca 35-40 og har null porblemer. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 høres bra ut at det funker selv om signal styrken ikke er den beste Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 høres bra ut at det funker selv om signal styrken ikke er den beste Men den gamle ruteren jeg hadde fikk jeg ikke logga på omtrent. Den ga bare 20-40%, dessuten var den veldig ustabil. Kommer nok ikke i så stor grad på styrken, men heller pom signalet varierer for mye, slik at strømmen av data blir ujevn, stopper opp iblant el. Husker jeg slet med ruter leeenge, PS3en som fikk meg til å kjøpe ny. Den gamle hadde f.eks. 40% signal ved første test og når jeg sjekka 4 sek senere var det 20%. Dessuten kobla nettet på pcen seg ut når jeg kobla til på PS3... huff xP Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 tror at det kanskje kommer ann på hvor mange han/hun spiller med. 1 vs 1 macht tror jeg ville gått fint, men en server med 32 i f.eks killzone, tror jeg ville det fungert svært dårlig Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 tror at det kanskje kommer ann på hvor mange han/hun spiller med. 1 vs 1 macht tror jeg ville gått fint, men en server med 32 i f.eks killzone, tror jeg ville det fungert svært dårlig Killzone 2, full game fungerte fint på 46% signal tidligere i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå