huskydogg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Fjernet post! Endret 9. mars 2009 av huskydogg Lenke til kommentar
huskydogg Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Fjernet innhold og oppdaterte første post i stedet. Endret 8. mars 2009 av huskydogg Lenke til kommentar
huskydogg Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Fjernet innhold og oppdaterte første post i stedet. Endret 8. mars 2009 av huskydogg Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Åpnet porter i ruter/rutermodem? Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva skjer når du prøver å pinge domenet ditt da? Får du kontakt? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du kan ikke ha dynamisk ip og domene da må du bruke et domene som du har opprettet hos dyndns.org den holder oversikt over din IP om du har støtte i router eller kjører klient på server. Du bør høre med din ISP om du kan få fast ip Lenke til kommentar
huskydogg Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Åpnet porter i ruter/rutermodem? Ta en titt på screenshoten jeg har lagt ved første post. Er det riktig gjort her? Hva skjer når du prøver å pinge domenet ditt da? Får du kontakt? Hvordan gjør man det? Er, som du skjønner, blank på området Du kan ikke ha dynamisk ip og domene da må du bruke et domene som du har opprettet hos dyndns.org den holder oversikt over din IP om du har støtte i router eller kjører klient på server.Du bør høre med din ISP om du kan få fast ip Men har jeg ikke løst dette problemet med dynamisk IP ved å utføre det jeg beskriver i min tredje post? Er det mer jeg burde tenkt på her kanskje? All hjelp mottages med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå