Teria Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Pakken min blir sendt fra Nederland til Trondheim med UPS, den befinner seg nå i Oslo, såvidt jeg kan se. Derfor lurer jeg på om det er Posten som samarbeider med UPS her, slik at jeg eventuelt kan kontakte Posten når jeg vet pakken har kommet frem og få den utlevert på postkontoret slik at jeg slipper å vente? Utålmodig på å få ny mac ... For UPS/Posten leverer vel ikke på lørdager? Er det UPS eller Posten som leverer slikt på døra i Trondheim? "Pakkestatus Sted Dato Lokaltid Beskrivelse OSLO, NO 06.03.2009 06:06 BEHANDLET PÅ UPS-KONTOR / VIDERESENDT TIL KONTORET I DESTINASJONSBYEN" Står det nå på UPS' sider. Det er ikke noen UPS-kontor i Trondheim, vil det si at Posten tar over, og at det ikke kommer til å stå noe mer når pakken kommer hit? Såvidt jeg kan lese på andre tråder i forumet så er det ikke toll når man kjøper fra Apple Store Norge? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 tipper det er UPS som leverer. De gangene jeg har bestilt fra Apple store så har det kommet med UPS. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har bestilt fra amazon.com med UPS, og da har det alltid vært UPS som behandler fortolling og leverer varen helt frem til døren. Synes forøvrig det fungerer bra med UPS her i Oslo, har nemlig fått SMS de gangene pakken er kjørt ut, så jeg vet sånn omtrent når de kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå