Gå til innhold

Kjøp den mobilen som pr. idag er verdens beste!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hele greia med denne posten? Men for all del en fin telefon ja.

Se deg rundt, folk har snakket i det vide og det brede om hvor bra iphone er også. Denne tråden er vel ikke noe annerledes? Den eneste forskjellen jeg ser, er at produktet er et annet.

Lenke til kommentar

Å si at en spesifikk telefon er best i verden, er akkurat like håpløst som å si at en spesifikk bil er best.

Det kommer jo helt an på behovet og kriteriene til brukeren. Verken HTC HD eller iPhone er i nærheten å være "verdens beste" for min del.

Tullete tråd!

Lenke til kommentar
Å si at en spesifikk telefon er best i verden, er akkurat like håpløst som å si at en spesifikk bil er best.

Det kommer jo helt an på behovet og kriteriene til brukeren. Verken HTC HD eller iPhone er i nærheten å være "verdens beste" for min del.

Tullete tråd!

Er enig her.

Men skjønner ikke helt hva meningen med denne tråden var/er..

Lenke til kommentar

Håpløs tråd, verdens beste for hva?

Vil noen ha en mobil for å spille musikk og spill på, så er jo iphone forran Touch HD, er man proff bruker osv, så er vel HD bedre, og det kan diskuteres om iphone er bedre på surfing også.

Lenke til kommentar
Håpløs tråd, verdens beste for hva?

Vil noen ha en mobil for å spille musikk og spill på, så er jo iphone forran Touch HD, er man proff bruker osv, så er vel HD bedre, og det kan diskuteres om iphone er bedre på surfing også.

Tester viser at lydkvaliteten som både iphoenen og hd`n gir ut er samme kvalitet.

Når det kommer til surfing, så er det himmelforskjell. Hd`n er raskere, 2,5 ganger mer pixler, større skjerm og sist men ikke minst Opera nettleser som enda betraktes som den beste.

Tråden var forøvrig ment til de som skal ha ny mobil. Og som alle vet så har det vært et stort iphonehysteri, så jeg trakk enkelt og greit en konklusjon ut ifra det og sammenlignet hd og iphone.

Mvh. hdlover

Lenke til kommentar

For en idiotisk tråd.

Sier heller litt hvor bra Iphone er når den måles med alle andre telefoner.

For min del virker det som du ikke her helt fornøyd med din tlf, men vil ha en Iphone. Siden du har svidd av mange lapper allerede på den nye telefonen din, så må du prøve og få deg til å føle deg bedre ved å kalle deg "HDlover" og så skrive at du har verdens beste telefon.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
For en idiotisk tråd.

Sier heller litt hvor bra Iphone er når den måles med alle andre telefoner.

For min del virker det som du ikke her helt fornøyd med din tlf, men vil ha en Iphone. Siden du har svidd av mange lapper allerede på den nye telefonen din, så må du prøve og få deg til å føle deg bedre ved å kalle deg "HDlover" og så skrive at du har verdens beste telefon.

Jeg har nok penger til å kjøpe en Iphone om jeg skulle øsnke det ja. Er det idiotisk å tipse andre brukere om å kjøpe den mobilen som blir klart regnet som den beste verden over?

Det at jeg sammenlignet den med Iphone er pga dette såkalte iphonehysteriet. Les på det du skrev avanore. Det var rett å slett idiotisk skrevet.

Lenke til kommentar
Er det idiotisk å tipse andre brukere om å kjøpe den mobilen som blir klart regnet som den beste verden over?

Ja, det er det, og nei, det er den ikke.

For det første så vil det bare vær positivt for de som kikker etter ny mobil om å få høre om testvinnere.

Og ja Gapwick. Den er faktisk kronet øverst i alle tester. Klart det finnes andre mobiler som er bedre på andre ting. Men totalt sett er det ingen som pr. idag slår en htc touch hd i test. Dvs at den blir regnet som den beste? (totalt sett)

Lenke til kommentar
Er det idiotisk å tipse andre brukere om å kjøpe den mobilen som blir klart regnet som den beste verden over?

For det første så vil det bare vær positivt for de som kikker etter ny mobil om å få høre om testvinnere.

Og ja Gapwick. Den er faktisk kronet øverst i alle tester. Klart det finnes andre mobiler som er bedre på andre ting. Men totalt sett er det ingen som pr. idag slår en htc touch hd i test. Dvs at den blir regnet som den beste? (totalt sett)

Haha... dette er tråden du skulle ønske du ikke startet :-)

Hvor intresant er en test??? ikke en dritt faktisk...

Eneste jeg har funnet ut etter å ha brukt begge en periode er...HERREGUD så treg windosmobile er. Utover det er HD en grei telefon.

Lenke til kommentar

Haha... dette er tråden du skulle ønske du ikke startet :-)

Hvor intresant er en test??? ikke en dritt faktisk...

Eneste jeg har funnet ut etter å ha brukt begge en periode er...HERREGUD så treg windosmobile er. Utover det er HD en grei telefon.

jo målet var og spre bildet. Samt at nye mobilkjøpere skal få interessen av HD`n.

en test er vel ikke så interessant.. Men når alle det største testene sier det samme, da er det grunn til nysjerrighet. Det er hvertfall min mening da:)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...