C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er veldig usikker på om dette virker. Skal ikke si noe mer om mine meninger om saken, jeg lar dere komme med kritikk først. Hovedlyset er fra et vindu, utfyllingslys fra taklamper og separasjonslys fra en SB-800. 70mm/5, 1/80s. Nesten ikke redigert; uansett hva jeg gjorde mista jeg masse detaljer. Er veldig åpen for forslag til redigeringsmuligheter. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Helt kurrant bildet.Tror kanskje det enten er baklyset som blir for sterk eller strølyset forfra. Baklyset burde kanskje ikke ha truffet bakre del av hodet/hår. Men nå er jeg på tynn is, for dette kan jeg lite om Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes det er veldig fint portrett. Nært, men ikke invaderende. Ikke (opplagt) oppstilt. Lurer på hva han tenker? Sikker på at noe skal gjøres med det? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ser ut som du har bommet ørlite på fokus. Jeg ville brukt high pass til å skarpe opp ansiktet bittelitt. Ellers er det et fint portrett. Det ser naturlig og fint ut. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Tusen takk for kritikken! Den kommer veldig godt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå