dsbilling Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei, Jeg har prøvd å installere iTunes 8 et par ganger nå. Det funker å installere, også kommer problemet... Når jeg restarter pc'en etter at jeg har installert iTunes så kan jeg ikke logge på (Windows Vista). Det står bare "Vent litt..." ved påloggings stedet og ingenting skjer etter 20 min med venting. Så da har jeg tatt sytemgjenoppretning. Jeg har ikke opplevd dette problmet før, og jeg håper at en av dere der ute vet noe om dette problemet. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
olahe Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 for det første vis du hadde windows vista burde det ikke ligge i mac for det andre så må du innstalere den andre linken på www.apple.no så er det to linker du må trykke på den andre som du ikke har trykt på... Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 for det første vis du hadde windows vista burde det ikke ligge i macfor det andre så må du innstalere den andre linken på www.apple.no så er det to linker du må trykke på den andre som du ikke har trykt på... Hva mener du med de to linkene dine? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Han tenker nok på Quicktime. iTunes krever at Quicktime er installert på maskinen for å fungere. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Han tenker nok på Quicktime. iTunes krever at Quicktime er installert på maskinen for å fungere. Det følger jo med Quicktime... Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Siden ingen hadde opplevd dette eller har noen forslag så reinstallerte jeg opperativ systemet. Det funket i hvertfall bedre enn at det ikke funket. PS! det er fortsatt et problem. Det tar mellom 30sek-5min før jeg kan logge på, det står fortsatt "Vent litt..." når jeg skal logge meg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå