Gå til innhold

Spill-PC til under 5000.

Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg er en gnien jævel(Og ikke spesiellt økonomisk utrustet :p), og dermed må systemet bli på under 5000.

Jeg hadde planer om Intel-system, og jeg trenger PSU, Hovedkort, CPU og minne. Dette skal brukes til spilling, trenger ikke være "Zogm 200000 billion FPZ and x16 AAAAAAA!" greier, bare noe helt "standard" stuff :). Håper noen kan hjelpe meg med dette!

Ps. Har handlet systemer før, men ender alltid opp med "noe" som er defekt eller bugget :p.

Halpz teh lonely man!

Merknad: Jeg har alt annet av utstyr. Skjermkort, kabinett, skjerm, tastatur/mus osv.

Endret av Seffers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt annet har jeg. Skjerkort, kabinett, skjerm, mus, tastatur.

Er bare de 4 delene som trengs for at systemet skal bli komplett. Jeg kan forsåvidt editere det slik at det står i hovedposten :p.

Endret av Seffers
Lenke til kommentar

Ja, det var en fin PSU. Tror den jeg har nå muligens burde ha vært på søppeldyngen for ca. 3 år siden. Er et under at den klarer å holde dette systemet oppe :p. Tror den er 4-5 år gammel, og har 400W på seg.

Men hva er egentlig den store forskjellen på en Quad Core og en Duo Core? Sånn, i forhold til spill/applikasjoner?

Lenke til kommentar

Jeg har satt opp et forslag som koster akkurat 3000,- hos Komplett. Den prosessoren er litt dårligere enn E8400 men ganske bra, så er den 500,- billigere. Tror den holder greit til formålet. Hovedkortet er relativt greit, du kan forsåvidt kjøpe et enda billigere - ja egentlig det billigste 775 socket kortet du finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...