a-z Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har tenkt å oppgradere HWen på min PC litt. Med det hører jo i7 med, og jeg tenkte at det var greit å kjøpe det nyeste, altså i7 950 som visstnok skal være underveis. Er det noen som vet noe om når den kommer til landets nettbutikker? Husker sist jeg skulle kjøpe ny CPU. Da hadde jeg planlagt å kjøpe Q9550, men ettersom det var store forsinkelser fra Intel. Det endte med at jeg ikke gadd å vente, og kjøpte QX9650 istedet. Går det noen rykter om en slik forsinkelse nå? Har lite lyst til å svi av såpass mye penger igjen som jeg gjorde på QXen Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Du er klar over at du må ha et nytt HK hvis du skal ha i7. På i7 har du en anne sokkel. Endret 6. mars 2009 av Durochris Lenke til kommentar
a-z Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Du er klar over at du må ha et nytt HK hvis du skal ha i7. På i7 har du en anne sokkel. Hehe, ja jeg er klar over det Det som er så irriterende med standarder, da må ALT byttes ut. Men, det er hvertfall en god nok unnskyldning for å skaffe seg 8 GB DDR3 RAM Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du er klar over at du må ha et nytt HK hvis du skal ha i7. På i7 har du en anne sokkel. Hehe, ja jeg er klar over det Det som er så irriterende med standarder, da må ALT byttes ut. Men, det er hvertfall en god nok unnskyldning for å skaffe seg 8 GB DDR3 RAM 6GB, tripple minne kanaler Lenke til kommentar
a-z Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Du er klar over at du må ha et nytt HK hvis du skal ha i7. På i7 har du en anne sokkel. Hehe, ja jeg er klar over det Det som er så irriterende med standarder, da må ALT byttes ut. Men, det er hvertfall en god nok unnskyldning for å skaffe seg 8 GB DDR3 RAM 6GB, tripple minne kanaler Ikke alle HK http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=392716 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du er klar over at du må ha et nytt HK hvis du skal ha i7. På i7 har du en anne sokkel. Hehe, ja jeg er klar over det Det som er så irriterende med standarder, da må ALT byttes ut. Men, det er hvertfall en god nok unnskyldning for å skaffe seg 8 GB DDR3 RAM 6GB, tripple minne kanaler Ikke alle HK http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=392716 Det er ikke tvang nei, men hvis du skal ha maks ut av 1333 platformen så vil du kjøre tre eller seks like ram brikker for å utnytte alle minnekanalene Lenke til kommentar
a-z Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Du er klar over at du må ha et nytt HK hvis du skal ha i7. På i7 har du en anne sokkel. Hehe, ja jeg er klar over det Det som er så irriterende med standarder, da må ALT byttes ut. Men, det er hvertfall en god nok unnskyldning for å skaffe seg 8 GB DDR3 RAM 6GB, tripple minne kanaler Ikke alle HK http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=392716 Det er ikke tvang nei, men hvis du skal ha maks ut av 1333 platformen så vil du kjøre tre eller seks like ram brikker for å utnytte alle minnekanalene Hva er forskjellen på om jeg kjører to-veis eller tre-veis minnemoduler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå