cyclo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Man ser den kommer. Sakte over horisonten. Pulsen stiger. Bussen er her. Hjertet banker, står i halsen. Det rykker i beina. Bussen er her. Sakte, sakte, glir den rundt svingen. Og så ser man det. Et stikk i hjertet. Et slag i magen. Ikke i trafikk. Ikke i trafikk. Sinnet stiger. Som om den nøler, bremser den ned. Kaster blikket mot holdeplassen. Gir gass, og blir borte. Sanntidssystemet blinker. CA NÅ, CA NÅ, CA NÅ. Bussen forsvinner i en sky av eksos. Luremusbussen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 aahahahaha! Nice one, Korka. Luremusbusser er vel noe herk, btw.. Det tror jeg du har helt rett i, Cyclo. Har ikke samme problemet selv, i og med at det nesten ikke går busser her, og jeg aldri benytter meg av de få som går.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 I oslo har vi i tillegg det problemet at alle bussene er helt like, og det er umulig å se hvilken buss som kommer før den er rundt 100 meter unna... Frustrasjon! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Der jeg bodde før, Kristiansund, går det busser hver halv time, nesten, hver dag i uka. Her i Kongsvinger, går det hver halvtime, frem til klokka 4, og ikke på søndager eller lørdager.. Og det til tross for at Kongsvinger er mye mer lengre i strekning enn Kristiansund.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Korka! Geniale innlegg i det siste, trolling og nu dettan! OnThaTopic: Hehe! Glad jeg ikke er avhengig av buss. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen kamerater av meg ble en gang kjørt hjem av en luremusbuss! :O Eller, ikke liksom helt hjem utenfor inngangsdøra, men de fikk sitte på som om det var en buss i rute lul. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Coincidence? Så skjer dette: Endret 10. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå