Erik-boy Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hei, jeg skal kjøpe meg en ny intern hardisk. Men jeg stusset litt på en ting; hva betyr egentlig dette bufferstørelse greiene? ser på noen er det 32 mb mens på noen andre er det 16 mb. Er det bedre med minst eller størst bufferstørelse? eller har det ingen ting og si? Detter er hardisken jeg har planer om og kjøpe, kan noen komme med noen innspill om den, den skal bli brukt til og oppbevare filmer, musikk, bilder og sånne ting har en raptor hardisk for spillene. er denne helt fint brukpar til ting uten spill? Link: WD 1 TB Takk for svar Endret 6. mars 2009 av Erik-boy Lenke til kommentar
ArildNor12 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 32 er bedre enn 16. Anbefaler Samsung Spinpoint F1 1 TB, 32 MB til 827,- fra pixmania men ikke bestil fra pixmania. Betal heller heller de få kronene ekstra fra en anne plass. Lenke til kommentar
Erik-boy Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 32 er bedre enn 16. Anbefaler Samsung Spinpoint F1 1 TB, 32 MB til 827,- fra pixmania men ikke bestil fra pixmania. Betal heller heller de få kronene ekstra fra en anne plass. Hei, ok takk for det. Men anbefaler du den hardisken pga lik ytelse og litt mindre pris eller noe annet? Er nemmelig litt fan av Western Digital skjønner du;) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bruker selv WD GP 1 TB i min server og de fungerer veldig bra. Rimelig kalde og lydløse. Har kun hatt de i drift i 3-4 måneder så jeg kan ikke si noe på påliteligheten enda. Har også en Samsung F1 1 TB i spill pc-en. Ut i fra de små erfaringene jeg har yter den noe bedre enn en WDs 1 TB. Lenke til kommentar
Erik-boy Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Bruker selv WD GP 1 TB i min server og de fungerer veldig bra. Rimelig kalde og lydløse. Har kun hatt de i drift i 3-4 måneder så jeg kan ikke si noe på påliteligheten enda. Har også en Samsung F1 1 TB i spill pc-en. Ut i fra de små erfaringene jeg har yter den noe bedre enn en WDs 1 TB. Hei, ok det passer egentlig ganske bra for denne wd hardisken skal kun brukes til helt enkle ting og ha på den, har en egen raptor hardisk for spill. Da blir det nok et innkjøp av denne hardisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå