Gå til innhold

Madonna's nye CD - problemer å spille av?

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke låtene i Mediaplayer 9, og i default CD player i Win2k kommer ikke en lyd i det hele tatt når CD'en spilles av. Men den høres perfekt i MP9 da, og på DVD spilleren i stua, og en bedriten boombox i kjelleren.

Men er det noen som får opp låtnavnene og cover bilde i MP9?

Madonna hatere behøver ikke å svare, jeg er ikke interessert i kritikk av albumet, bare det jeg har nevnt over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, så ingen player. Men det kan godt hende det er en der. Jeg prøvde å fylle ut e-mail, men skjemaet viser krøllalfaen som "2", så jeg får ikke fylt det ut. Kan være dette tastaturet, dog.

EDIT! Fikk e-mail til å funke, måtte trykke Shift og 2, ikke det vanlige (Shift+Alt+2). Jeg blir sendt tilbake til desktop når jeg klikker Extra linken, dog. Vet ikke hva som skjuler seg der.

CD'en kan helt greit spilles av i MP9, det er bare at låtnavnet ikke vises, av en eller annen grunn. Akkurat nå spiller jeg av en annen CD, og heller ikke den vises, så det må være innstillingene jeg ikke har sjekket ordentlig.

Det var uansett flott at Madonna CD'en kunne spilles av helt greit på en gammel bærbar. Jeg var litt bekymret etter alt snakket om den Zetlitz CD'en.

Kopisikringa virker altså å fungere bra og ikke ødelegge avspillingen. Så jeg tror du trygt kan kjøpe CD'en fra f.eks. www.play.com - hvor den koster under £9 (frakt inkl.). Jeg kjøpte den hos CDon for å prøve tjenesten der, ellers kjøper jeg hos Play.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...