Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

50CC til å leke med!

Anbefalte innlegg

Heihei godfolk! Er på utkikk etter en 50cc motard til å leke med på vinteren. Siden jeg har lettsykkel til å leke med på sommern. Men jeg aner ikke hva som egner seg best til min bruk. Har ikke tenkt til og bruke noe særlig mer enn 10-12k på den heller. Bor så godt som inni skauen så blir nok brukt litt til skogskjøring også. Har sett litt på:

-MH (Motorhispania Furia)

-Fantic

-Derbi Senda

Men lurer også på dette. Ettersom jeg tar lettlappen i mai, så lurer jeg på om jeg kan trimme lovlig opp til 12HK som ryktene sier, og blir om det mye stress og endre vognkortet til 12hk. Noen som vet?

Hvis jeg har glemt og skrive noe så spør^^

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Derbi senda har jeg, og den funker fjell.. går ca.80 med eff.anlegg med org drevning..

Furia er vel en såkalt skrumoped..

Fantic er ikke noe kjent moped, så ville ikke satset på den..

Skal du ha en herjemoped, så går man for en honda mt5, suzuki tsx eller en gammel yamaha dt :p

disse mopedene går ganske likt.. 55-60 orginalt, og rundt 80-+ med bare trimsyl...

Endret av mtpower
Lenke til kommentar

Er rimelig kjent med Fantic fra før av, lånt en del osv. og synes den går knall, lite mekking på den, lett å få tak i nye deler. Men igjen, litt dyrere enn de andre + vanskelig å få tak i :p

Endret av Pherol
Lenke til kommentar

Herjemoped til 10-12k? wtf

Hadde sett etter det billigste jeg fant..

Derbi grei sykkel, kanskje litt vanskelig å finne en til den prisen.

Furia, grei sykkel det også. Ikke vits å kalle den skrumoped om noen herjer den i stykker, det er akkurat likt med en derbi feks.

Fantic, kjent merke innen trail, har vel ikke laget så mange mopeder tror jeg. Men ikke en dårlig sykkel, men koster nok litt mer enn budsjettet ditt vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...