super)Bobo Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Heisann! Jeg har brukt dette forumet til problemer jeg har hatt med min pc før, og alltid har jegfått god hjelp: takk for det =) Nå håper jeg dere kan hjelpe meg med en liten sak: Hvilke drivere vil dere anbefale til min Pioneer DVD-rom? Hvor kan jeg få tak i disse? Håper dere kan hjelpe meg (igjen ;]) mvh Sølve Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Trur da Windows skal finne driverene selv. Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Du trenger ikke noen spesielle drivere til Pioneer's sine DVD-ROMer da windows allerede har drivere. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Drivere følger generelt med Windows og andre OS'er... Firmware (offisiell, sådan) får du vel på produsentens hjemmeside? (Det er da ikke så jævli vanskelig å fatte at man finner drivere&firmware&shit generelt på produsentens hjemmeside?) Lenke til kommentar
super)Bobo Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Ja, trudde det jeg også... har win95se, men ingen DVD-rom driver =( anyways, takk for svar = ) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Trur egentlig du bare kan drømme om å bruke DVD-power i Win95... Win98SE bør du ha! Går finfint på Pentium100MHz og oppover... Evt. at du skaffer deg Win2kPro... Lenke til kommentar
super)Bobo Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 ehem... *føler meg litt liten* har seff 98se... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Quote: (Det er da ikke så jævli vanskelig å fatte at man finner drivere&firmware&shit generelt på produsentens hjemmeside?) Slike kommentarer er unødvendige.. hvis han spør, så vet han ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå