Taraldb Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) en annen idè er å ha bøtteleken når du begynner å bli trøtt da blir du våken ! EDIT: første gang jeg døgna skulle vi i trekket neste dag. når jeg skulle pakke hadde jeg passert 30 timer, da duppet jeg av i en skuff med hode nedi. vi kjørte opp jeg sov 50 minutt og funket i 15 timer til Endret 11. mars 2009 av NarilS Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Alt over 3-4 dager er ikke å anbefale. Etter en uke er du så godt som ubevisst på alt du gjør. Insomnia-aktig tilstand(?) Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Var selv oppe i 3 døgn i strekk på TG i fjor og var så å si ufunksjonel de siste timene jeg var våken, greide ikke mye annet enn å gå rundt eller bare å se på skjermen. Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Lengste eg har døgnet må vel være 3 dager og så sovne med ein gong på sofaen, så var det skule dagen ette -.- men eg ville bare nevne at det går ann å sove 20 minutter og så være oppe i 3 timer, dette har ikkje noe med døgning å gjøre syns bare det er nokså rått (VELDIG farlig over lengre tid) Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja er det ikke slik at du ikke trenger å sove så lenge for at hjernen skal bli uthvilt, men det er kroppen som trenger flere timer? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Søvn bryter ned giftstoff i hjernen. LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå