Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor lenge kan man gå uten søvn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

husker dagen kidden blei født,

da var det jobb mandag kl.10.00 - 24.00 , og så i seng tirs. kl.03.00, stod opp igjen tirs. 03.01 , da skreik kjerringa at det var fødsel på gang.. onsd. kl.04.00 natta ETTER på var jeg hjemme igjen, spiste mat, så på jobb et par time.. , ca rundt 01.00 torsdag var jeg i "koma" sov så pass lenge at jeg ikke fikk med meg dagslys neste dag, la meg si at det var i august.

når jeg kom til å tenkte tilbake nå, så husker jeg at dette var helt jævlig..

Lenke til kommentar
Hvor lenge man klarer å holde seg oppe har vel også noe med alder å gjøre også tror jeg. Selv har jeg min rekord på 4. døgn... og da var jeg 17-18 år. Nå, når jeg er 25 klarer jeg ikke å holde meg våken lenge, MAKS 24 timer.

Godt mulig det ja, husker jeg holdt meg våken i 5 dager og netter en gang sommeren jeg var 16. Nå er jeg 21, og sliter etter et døgn:p

Lurer på hvor mange som dør av søvnmangel i året.

Lenke til kommentar

Litt OT, men kom du deg helt fra 70-80 på fire døgn?

Lengste jeg har vært oppe var vel på et LAN, 47 timer eller noe..så ikke så voldsomt. Men har gått med tre timer søvn hver natt i en uke, ganke lite funskjonabel etter det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...