Nosyson Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hei, skulle gjerne hatt litt kyndig hjelp og råd om kjøp av bærbar pc. Jeg hadde tenkt meg en pc med 18" stor skjerm, men jeg tar hjertlig imot forslag og tips om mindre bærbare ned til 16". Budsjett er på 15000kr selvom jeg kan tøye dette noe hvis jeg finner det passende. Pcen må kunne kjøre World of Warcraft Battlefield2 og Guitar Hero 3 uten for mye lagging. Pcer jeg har sett på som virker som bra kandidater er: Acer Aspire 8930G HP Pavilion HDX18 Det jeg er litt i tvil om er skjermkortene i disse maskinene, duger dem til mitt bruksomeråde? Har også sett på asus G71 og G71V men litt usikker på disse pga litt dårlige anmeldelser etc. På forhånd takk for tips og svar, Nosyson Endret 6. mars 2009 av Nosyson Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Linkene dine fungerer ikke Lenke til kommentar
Nosyson Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Linkene dine fungerer ikke Ja beklager, skal være fikset nå, første gang jeg poster her så er litt noob Endret 6. mars 2009 av Nosyson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå