MrAvionics Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei alle brukere! Jeg bare lurte på om noen hadde noen anbefalinger angående kjøp av kabinett siden jeg vurderer å kjøpe nytt... Så noen som har noen anbefalinger? Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kroner & øre? Bruksområde? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 toppen 1500,- og skal brukes til gamingpc så det må se sånn halveis ut og må være størst mulig Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Cooler Master HAF Litt innhabil kanskje siden jeg har dette selv, men dette er et meget godt valg. Dog en dårlig løsning hvis du bor i en leir av hissige hybelkaniner. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Det så ikke dumt ut=) Kansje det blir det men har noen erfaringer med plexiglass kabinetter? Fant To her: Denne som lukket løsning Og denne som åpen løsning Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg likte Thermaltake Armor godt. God plass og god kjøling. Dessuten er det forberedt for vannkjøling. PS. Jeg fikk det for under 1000 spenn på Amentio, ser at det koster over 1800 til vanlig. Suckers!! Endret 6. mars 2009 av trettifire Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Antec 1200 er også et godt kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå