simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 kjøpe en Six pack til magen, så du kan kjekke deg på sommmeren for damene på sportsbutikken?! (er det det du mener?) nei om man kan kjøpe såne vitaminer til magemuskler for og hjelpe med og få six pack samtidig træne Okey, det var noe litt annet en åssen kjøpe øl på butikken, eller kjøpe en six pack mage. du kan gå på http://www.proteinfabrikken.no/aspx/loginV...%2fDefault.aspx å kjøpe proteiner. hjelper best hvis du er tynn fra før å trenger å legge på deg, ellers er det bare å ta sit ups o.l. jeg har mye fett på magen hehe da kan du drite i proteiner bare trene mye. ta sit ups ut mot siden også så du får sidemuskulatur også. å bli litt tynnere er nok ikke dumt det heller ja jeg er 13 år nå Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg ville tatt treningen først og se hvordan det går, så evt. kjøpe proteinpulver senere. Trener du ikke nok, legger du bare på deg mer av proteinpulver. var det jeg sa i posten min:) kjøpe en Six pack til magen, så du kan kjekke deg på sommmeren for damene på sportsbutikken?! (er det det du mener?) nei om man kan kjøpe såne vitaminer til magemuskler for og hjelpe med og få six pack samtidig træne Okey, det var noe litt annet en åssen kjøpe øl på butikken, eller kjøpe en six pack mage. du kan gå på <a href="http://www.proteinfabrikken.no/aspx/loginV...%2fDefault.aspx" target="_blank" rel="nofollow">http://www.proteinfabrikken.no/aspx/loginV...%2fDefault.aspx</a> å kjøpe proteiner. hjelper best hvis du er tynn fra før å trenger å legge på deg, ellers er det bare å ta sit ups o.l. jeg har mye fett på magen hehe da kan du drite i proteiner bare trene mye. ta sit ups ut mot siden også så du får sidemuskulatur også. å bli litt tynnere er nok ikke dumt det heller ja jeg er 13 år nå ja da får du begynne da;) blir ikke mer sixpack av å sitte her å lure på hvordan det er:) Endret 6. mars 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du postet mens jeg skrev. Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg ville tatt treningen først og se hvordan det går, så evt. kjøpe proteinpulver senere. Trener du ikke nok, legger du bare på deg mer av proteinpulver. var det jeg sa i posten min:) kjøpe en Six pack til magen, så du kan kjekke deg på sommmeren for damene på sportsbutikken?! (er det det du mener?) nei om man kan kjøpe såne vitaminer til magemuskler for og hjelpe med og få six pack samtidig træne Okey, det var noe litt annet en åssen kjøpe øl på butikken, eller kjøpe en six pack mage. du kan gå på <a href="http://www.proteinfabrikken.no/aspx/loginV...%2fDefault.aspx" target="_blank" rel="nofollow">http://www.proteinfabrikken.no/aspx/loginV...%2fDefault.aspx</a> å kjøpe proteiner. hjelper best hvis du er tynn fra før å trenger å legge på deg, ellers er det bare å ta sit ups o.l. jeg har mye fett på magen hehe da kan du drite i proteiner bare trene mye. ta sit ups ut mot siden også så du får sidemuskulatur også. å bli litt tynnere er nok ikke dumt det heller ja jeg er 13 år nå ja da får du begynne da;) ja men vis jeg sluter og trene blir jeg feit Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du postet mens jeg skrev. ok Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Da finner du 4 tynne jernstenger og legger de i 6 pac form. Så sover du med magan oppå de i 4 dager i strekk uten å røre deg:) Du vil se resultatene forbøffende fort! Beste av alt, ikke noe slit! Funka flott for meg for ett år sia, damene kom fort som f også. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg ville tatt treningen først og se hvordan det går, så evt. kjøpe proteinpulver senere. Trener du ikke nok, legger du bare på deg mer av proteinpulver. var det jeg sa i posten min:) kjøpe en Six pack til magen, så du kan kjekke deg på sommmeren for damene på sportsbutikken?! (er det det du mener?) nei om man kan kjøpe såne vitaminer til magemuskler for og hjelpe med og få six pack samtidig træne Okey, det var noe litt annet en åssen kjøpe øl på butikken, eller kjøpe en six pack mage. du kan gå på <a href="http://www.proteinfabrikken.no/aspx/loginV...%2fDefault.aspx" target="_blank" rel="nofollow">http://www.proteinfabrikken.no/aspx/loginV...%2fDefault.aspx</a> å kjøpe proteiner. hjelper best hvis du er tynn fra før å trenger å legge på deg, ellers er det bare å ta sit ups o.l. jeg har mye fett på magen hehe da kan du drite i proteiner bare trene mye. ta sit ups ut mot siden også så du får sidemuskulatur også. å bli litt tynnere er nok ikke dumt det heller ja jeg er 13 år nå ja da får du begynne da;) ja men vis jeg sluter og trene blir jeg feit ikke slutt da. du trenger ikke proteiner, du trenger motivasjon. er ikke magen din motivasjon nok, er det vel ikke så stort behov for å trene magen så mye? Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 greit jeg skal trene så i helvete jeg driver og tar 20 ganger sitsups ut mot siden og ha situps med beina 90 graders vinkel og så trene op og ned .... blir ikke mer sixpack av å sitte her å lure på hvordan det er:) haha den var bra Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du blir heller ikke automatisk feit av å slutte å trene ... Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Du blir heller ikke automatisk feit av å slutte å trene ... ok det er bra Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 simen2, kjenner du super2277 og super2278? OT: bare ta situps du. Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 simen2, kjenner du super2277 og super2278? OT: bare ta situps du. ok jeg blir så svet av dene treningen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så at du skrev i en annen tråd at du er 13. Du trenger ikke noe pulver eller noe, bare tren litt du. Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 ferdig trener mere i kveld Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 greit jeg skal trene så i helvete jeg driver og tar 20 ganger sitsups ut mot siden og ha situps med beina 90 graders vinkel og så trene op og ned .... blir ikke mer sixpack av å sitte her å lure på hvordan det er:) haha den var bra det høres bra ut:) fortsett nå så kommer damene løpende mot deg. og da kan du begynne å trene boksing for å holde dem unna;) Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 greit jeg skal trene så i helvete jeg driver og tar 20 ganger sitsups ut mot siden og ha situps med beina 90 graders vinkel og så trene op og ned .... blir ikke mer sixpack av å sitte her å lure på hvordan det er:) haha den var bra det høres bra ut:) fortsett nå så kommer damene løpende mot deg. og da kan du begynne å trene boksing for å holde dem unna;) ja ha ha Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 simen2, kjenner du super2277 og super2278? OT: bare ta situps du. ok jeg blir så svet av dene treningen Man skal jo bli svett av å trene, svetting er bra! Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 simen2, kjenner du super2277 og super2278? OT: bare ta situps du. ok jeg blir så svet av dene treningen Man skal jo bli svett av å trene, svetting er bra! ja jeg blir varm i tryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg