Gå til innhold

Holder dette kreatinet, eller trengs det noe bedre?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå bestilt Kreatine Monohydrate Creapure 1kg

 

http://www.kost1.no/product_info.php?cPath...fe5f6473d00486f

 

Lurer på om dette funker bra? Grunnene til at jeg kjøpte dette var fordi jeg har aldri gått på kraetin før og måtte starte med noe, og så var det jo ganske billig i grunn, 299 for 1 kg.

 

Lurer også på om jeg vil få synlige muskler av å gå på kreatin. Hvis man ikke trener eller trener rett så vil det jo legge seg rundt magen og man bli bare feit har jeg hørt.

 

Det ser ut som jeg har null og niks % fett på overkroppen, ås hvis jeg trener hardt og rett så vil jeg få godt markerte og synlige muskler?

På underkroppen, lårene, "rompa" har jeg mere fett fordi jeg har spilt fotball i maange år.

 

Noen gode tips? : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Følg kreatinets henvisning, spis mye mat og tren skikkelig.

Ja, hvis man skal følge kreatinets henvisning så vil man bare få vite hvor mye kreatin du skal bruke hver dag, thats it.

 

Å spise mye mat er vell greit, men man legger på seg kiloene fort med kreatin anntar jeg. Så da må jeg være forsiktig med hvordan type mat jeg får i meg?

Endret av Tom-Stian
Lenke til kommentar

Om du vil bygge opp kroppen din er det viktigste at du får i deg nok kalorier og nok protein, kreatin kommer i andre rekke. Men om du har penger til det er det jo en fin måte å få det lille ekstra på treningene. Effekten varierer fra person til person, om det virker for deg er ikke sikkert.

 

Jeg bruker akkurat dette, som du har bestilt. Kan fortelle deg at det ikke fins noe bedre kreatin, i alle fall ikke som er tilgjengelig i Norge. Så får du ikke effekt av dette er det liten sjanse for at du får effekt av noe annet kreatinprodukt.

 

Ikke ta mer enn du skal i vedlikeholdsfasen, da kan du få litt "bollete" kinn, i og med at det lagres for mye vann i cellene.

Lenke til kommentar
Om du vil bygge opp kroppen din er det viktigste at du får i deg nok kalorier og nok protein, kreatin kommer i andre rekke. Men om du har penger til det er det jo en fin måte å få det lille ekstra på treningene. Effekten varierer fra person til person, om det virker for deg er ikke sikkert.

 

Jeg bruker akkurat dette, som du har bestilt. Kan fortelle deg at det ikke fins noe bedre kreatin, i alle fall ikke som er tilgjengelig i Norge. Så får du ikke effekt av dette er det liten sjanse for at du får effekt av noe annet kreatinprodukt.

 

Ikke ta mer enn du skal i vedlikeholdsfasen, da kan du få litt "bollete" kinn, i og med at det lagres for mye vann i cellene.

heaheha : P ja, i vedlikeholds fasen er jeg forberedt på å føle meeg litt "tykk" * Men er det noen spesifike plasser dette vil legge seg, jeg må ærlig si at rompa og låra mine er fulle av muskler ifra før av, trenger egentli bare å trene overkropp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...