iRik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har sett denne filmen? Er den verdt å se? Ja, jeg vil stort sett vite din mening om denne filmen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tror jeg så den for flere år siden, og mener å huske at den ikke var no særlig. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå er jo ikke Mark Wahlberg verdens beste skuespiller akkurat..men Reese Witherspoon er yummy da Fear har jeg aldri sett, kun reklamen istad. Den så egentlig litt kjedelig ut.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kanskje ikke direkte dårlig, men den fenget meg ikke noe særlig heller. Oppsummering: Ufyselig, syk drittsekk (Wahlberg) plager jente (Witherspoon) - etter først å ha vært sjarmerende en stund - og familien hennes. Så må familien kjempe mot ham og kompisene hans, gitt. Slutten er ikke overraskende. Med forbehold om at det er mange år siden jeg så den. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) "Fear" er i grunnen en typisk thriller. Virker vanskelig å få tak i på video/dvd. Må mest sannsynlig bestilles fra utlandet. Såg den på TV2 filmkanalen for ca. 4 måneder siden. Wahlbergs hittil eneste rolle som skurk/psykopat og forøvrig en av hans tidligste filmer ('96), og han gjør en god jobb. Alle skuespillere burde ha noen skurkeroller i løpet av sin karriere. Her er noen artige replikker her og der, som: "Let me in da fucking house!" Mye Marky Mark inne i bildet her og der, men det er bare morsomt... Witherspoon er jomfru deluxe i denne filmen, noe som "pariserhjulet"-scenen avslører. Terningkast: 3. Viser forøvrig til imdb. De fleste brukerene gir filmen middels karakter. Endret 14. mars 2009 av LostinSpace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå