Agoniter1 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei! jeg lurte på hvordan man starter en cod4 server med hamachi? (jeg og en venn vil spille begge har en lovlig kjøpt versjon) Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 desverre funker ikke det på cod4 etter det jeg vet... .,,,... du kan jo bare åpne en port: 28960 da kan alle du vil joine, som dine venner og blant annet jeg eller andre uten hamachi Lenke til kommentar
Agoniter1 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 desverre funker ikke det på cod4 etter det jeg vet... .,,,... du kan jo bare åpne en port: 28960 da kan alle du vil joine, som dine venner og blant annet jeg eller andre uten hamachi hvordan åpner man en port da? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) sry, viste ikke at du hadde svart .... ' on: finn din ruter her: http://portforward.com/ så velger du hvilket program du vil åpne porter på, (cod4) så kommer en bruksnavisning opp Endret 11. mars 2009 av SKRULLIS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå