Gjest Testikkelmannen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Vel, jeg er en gutt som har påbegynt erfaringen fra 20-åra, og som gutt så liker jeg å leke med testiklene mine. Det som er, er at den ene testikkelen henger i en liten, tynn tråd, mens den andre føles som har en slags ekstra pose på utsiden, som gjør at det ikke går an å holde den på samme måte som den andre (prøver å gi dere et bilde her). Det har vært sånn så lenge jeg kan huske og jeg har ikke vært hos legen om det og lurer på om dette er tegn på noe farligere, eller om det bare er en slags normal ting, på samme måte som føflekker på huden eller kviser i ansiktet, eller svømmehud mellom tærene forsåvidt. En ting det ikke er, er seksuell overfør sykdom, jomfru liksom. Så er dette symptom på kreft eller noe andre slemme greier, eller ufarlig genetisk mutasjon? Sett at det viser seg at jeg burde oppsøke lege, er det normalt å kanskje få en stivert når doktoren leker med pungen? Ville vært altfor flaut for min del, men vi vet alle hva berøring kan føre til. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Oppsøk legen, og den stiverten har sikkert legen sett før og han er sikkert vant til slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå