Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tar norske jenter for lite intiativ !?


Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Norske jenter har det med å tro at guttene skal ta intiativ, men i mange tilfelle tar også gutter/menn lite intiativ fordi dei er sjenerte.

Eg hadde ikkje hatt noko i mot at jentene kunne tatt meir intiativ, da hadde alt blitt enklere. Så jenter/kvinner: TA MEIR INTIATIV !!!

 

Kansje vi jenter/damer også er sjenerte! ( det trenger jo ikke å være det at vi ikke GIDDER eller er LATE) ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men altså, nå kan jeg ha blitt skikkelig lurt av damebladene jeg leser innimellom, men det er ofte jeg leser om at menn helst vil være jegere når de er ute for å sjekke. At det liksom skal være en del av moroa, og at gevinsten da er mye større om dama er litt (men ikke for mye) hard to get.

 

Jeg har ærlig talt ikke peiling, altså. Jeg hverken sjekker eller blir sjekket. Skaper meg bare teorier utifra hva jeg leser, jeg :whistle:

 

Gutter liker å bli sjekket opp, men i likhet med det å sjekke opp jenter er "Hei du var heit! Bli kjærester?" en dårlig deal hvis man ønsker noe mer enn fuck fuck fuck.

 

Du kan jo alltids la gutten tro at det er han som styrer det hele, og at han har kontrollen, slik at han får oppleve spenningen ved sjekkespillet hvis du indirekte sjekker han opp.

 

EDIT: Hvis du er så sjenert, så gjør noe med det. Tenk på alle du har gått glipp av pga frykten.

 

Hva så om du liker en som ikke liker deg tilbake? Det er naturlig, det er ikke kriminelt, det er absolutt ingen ting galt med det!

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

I tilfeller hvor det kan virke som om jenter venter på å bli sjekka opp er det fullt mulig at de rett og slett ikke er ute etter noe ;) Jeg drar i hvertfall ut for det sosiale, og ikke for noe annet. Er jenta "desperat" nok vil hun nok prøve seg, selv om hun kan være litt sjenert. For noen jenter kan det bli litt for enkelt og kjedelig. Er man vant til å få det som man vil vil det ikke være mye spenning igjen til slutt. Ellers tror jeg nordmenn generelt, ikke bare jenter, er vanskelig å komme i kontakt med.

Lenke til kommentar

Nordmenn generelt er ikke akkurat det varmeste folkeslaget på jord. Har ingen problemer med å se at både gutter og jenter her kan oppfattes avisende av folk fra andre land. Alle land har sine egne normer når det gjelder sjekkemarkedet, også Norge. Selv for mange nordmenn så kan det norske sjekkemarkedet være vanskelig å forstå seg på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...