still Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei, Av ulike grunner ønsker jeg å rute xbox live via en us anonym proxy. Det er ingen alternativer for proxy i nettverksinnstillingene til xboxen. Det aner meg at det er andre måter å gjøre dette på enten via ruteren eller PC. Ruteren jeg har er en Linksys WRT 54G med Hyper(xxx)Thibor firmware. Noen forslag? Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har lett i evigheter etter det samme! Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til. Prøvde meg på å sende pcen gjennom en proxy, og bruke internettet fra pcen ut til xboxen, men da gikk alt så tergt at hele greia datt sammen! Håper noen kyndige kan hjelpe oss litt her! Lenke til kommentar
troari Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Denne linken til hjelp? http://corz.org/public/docs/comms/router/n...ng-the-xbox.pdf Lenke til kommentar
radivx Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ikke for å spolere opplegget, men hvor finner man en US proxy som leverer båndbredde og responstid god nok til at man kan spille spill? Har aldri sett noe slikt som er gratis, og anonymiteten går vel til 3"#"¤ når proxyen er US basert og man betaler... Er det snakk om Xbox eller Xbox 360? Xbox 360 har noen funksjoner som lar deg koble til internett gjennom en PC med "internet connection sharing" (trenger 2 nettverksadapter). Om du er en venn av proxyservicer finner du nok en klient som kobler all trafikk på et nettverksadapter gjennom den aktuelle proxy serveren. Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har tenkt de samme tankene radivx... det er snakk om 360. Jeg har svært lite kunskap om internett og nettverk, adresser osv. Men skjønner ikke at jeg ikke bare kan "fake" en amerikansk adresse? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Om du bare vil ha amerikansk IP er jo muligens en VPN tilkobling brukbar idè? F.eks. http://www.usaip.eu/en/ (obs! har aldri selv testet ut denne leverandøren). Da burde det virke å bruke internet connection sharingen i xboxen etter du har koblet opp. Min erfaring er at hastighet etc. ikke er helt på topp. Men det kommer jo litt an på hva målet er. Å spille mot amerikanske servere blir jo aldri helt optimalt Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Tidenes dobbelpost! Endret 15. mars 2009 av radivx Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har pønsket litt på dette selv, men da for å kunne se på Hulu og iPlayer Skal prøve ut usaip.eu og komme med tilbakemelding, hvis jeg husker det. -C- Lenke til kommentar
still Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Fungerer med Internet Connection Sharing og USAIP. Takk for forslaget! EDIT: For å få det til å fungere via ICS måtte jeg opprette en ny New Connection og sette opp vpn forbindelsen selv hvilket var meget enkelt (host = vpn1.usaip.eu). Deretter valgte jeg å dele denne nye VPN forbindelsen (høyreklikk og velg egenskaper->avansert, hvis jeg husker riktig). Endret 28. mars 2009 av still Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå