Sangesland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) jeg stjeler dette topicet, siden trådstarter visstnok er ferdig:) jeg er selv på jakt etter en spilling til lett gaming og skole. størrelse på pc'n er ikke relevant, men den MÅ være støysvak. har satt prisen til 8k +/- vifteinntak må ikke være under, vil ha mulighet til å kunne sette den en bløt plass uten at den skrur seg av pga overoppheting. optisk/coax lydinngang er et stort + på forhånd takk:) edit: har sett på Acer Aspire 7730G., men er ikke 100% sikker. falt litt av på pc fronten de siste årene. Endret 12. mars 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Luftinntak på siden har jeg aldri sett trur jeg, så trur du skal slite med å finne en slik laptop. EDIT: kan jo se på denne. Aldri sett den før eller hørt noe om den, men den virker ganske bra da. Ganske bra 3dmark06 score (skjermkortet), men du skal ta den siden med en liten klype salt og at ATI ofte får høy score på benchmarks, men ikke nødvendigvis i games. Endret 12. mars 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) vet at de finnes med luftinntak bak/oppå. sliter så veldig med at nåværende laptop konstant skrur seg av hvis den står på en overflate som ikke er 100% flat. suge inn masse støv i vifta gjør den også da......(noe som gjør at kjøleribba blir tett og den konstant overopphetes) Endret 12. mars 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Det er nettopp derfor laptoper ikke skal has i fanget eller noe annet lignende. Selv om de finnes, er det nok ikke så bra utvalg av disse. EDIT: se edit #22. Endret 12. mars 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Skal du drasse den til skolen hver dag? Har jeg aldri sagt jeg skulle. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Skal du drasse den til skolen hver dag? Har jeg aldri sagt jeg skulle. Nei, tenkte bare mitt da du skrev skolearbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå