cyclo Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Driver naa med paa aa klone Spotify's GUI 100% i GTK. Vurderer aa bruke WebKit til selve innholdsfeltet siden det har en litt spesiell stil, kan jo ogsaa egentlig bruke Cairo, men föler for aa jukse litt naa Ah.. Det hørtes gøy ut. Hadde det ikke vært for at jeg må konsentrere meg om masteroppgaven min i sommer hadde jeg gjerne blitt med Men hva med å lage et GUI som er bedre, i stedet for å kopiere det 100%? Jeg syns, ut fra skjermskuddserien at GUI-et til Wimp ser langt bedre ut. Hva med å lage Wimp-GUI til spotify? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hehe, planen min var först aa klone det og faa det til aa virke, for aa saa jobbe utifra det og endre det etter behov etterhvert som funksjoner som ikke fantes originalt ble lagt inn. Men kan jo ta en titt paa Wimp og se om det er et bra utgangspunkt. Endret 14. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Grunnen til at jeg nevner det er at det ser ut som wimp har et enklere og mer ryddig grensesnitt. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hehe, planen min var först aa klone det og faa det til aa virke, for aa saa jobbe utifra det og endre det etter behov etterhvert som funksjoner som ikke fantes originalt ble lagt inn. Men kan jo ta en titt paa Wimp og se om det er et bra utgangspunkt. Python, ruby, C eller C++? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Spotify har selv laget noen MIT lisensierte eksempler på hvordan du kan bruke libspotify. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Python, ruby, C eller C++?Om du leste mine poster paa forrige side bör du vel kunne gjette at det er Python. genstian: Skal ikke bruke libspotify. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Dette betyr altså om Rabbid har god tid i sommer, så blir jeg nødt for å kjøpe meg premium abb. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Ja, det eneste som kan ödelegge tiden min er om jeg faar jobb (Huffameg ), men selv da tror jeg at jeg klarer aa faa til noe brukbart over sommeren. Blir vel aa lage en ny traad om dette snart. Leker meg litt med GUIet: (Ja, vet at den graae blokka med "Spiller Naa"-informasjon egentlig skal ligge nederst, har bare ikke fikset paa det ennaa ) Er ogsaa en meny-linje paa den, men den vises ikke i skjermskuddet paa grunn av at jeg bruker globalmenu. Endret 14. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Posten har ment på Kagee, trodde jeg hadde trykket på svar. Beklager. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 @genstian > jeg vil bruke libdespotify, liker ikke begrensningene til libspotify. Denne ( http://jotify.felixbruns.de/ ) ser ut til å fungere bra hos meg. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hvis man nå make'r med make CLIENT_DESPOTIFY=1 CLIENT_MAEMIFY=1 sudo make install CLIENT_DESPOTIFY=1 CLIENT_MAEMIFY=1 så får man «tilbake» en ny versjon av ncursesclienten, og en basic GUI-app (søk og spill av) Maemify (som navnet tilsier) ble laget for Nokia Maemo, men kompilerer og spiller helt fint på min Ubuntu 8.10. Endret 5. juni 2009 av Kagee Lenke til kommentar
genstian Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvilke klienter er det som holdes på med i disse dager? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Jotify (Java), simple (commandolinje), despotify (ncurses), maeify (enkel gui-klient), pluss python og perl-bindinger. Eller så leker vel både jeg og Rabbid med å skrive egne klienter. Noen som ønsker å prøve/compilere/bugteste denne btw: http://bildr.no/view/432199 (wrapper til simple) Endret 15. juni 2009 av Kagee Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Fikk du tid til å jobbe noe med det, Rabbid? Hvordan ligger du an? Endret 9. juni 2013 av Loff1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Glemte å nevne det. Jeg ordnet meg premium for noen uker siden, og har siden brukt despotify-simple-klienten. En gang når jeg endelig får tid så skal jeg sette meg ned og få integrert despotify med stumpwm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå