Gå til innhold

Noen som har erfaringer med despotify?

Anbefalte innlegg

Driver naa med paa aa klone Spotify's GUI 100% i GTK. Vurderer aa bruke WebKit til selve innholdsfeltet siden det har en litt spesiell stil, kan jo ogsaa egentlig bruke Cairo, men föler for aa jukse litt naa :p

Ah.. Det hørtes gøy ut. Hadde det ikke vært for at jeg må konsentrere meg om masteroppgaven min i sommer hadde jeg gjerne blitt med ;)

Men hva med å lage et GUI som er bedre, i stedet for å kopiere det 100%? Jeg syns, ut fra skjermskuddserien at GUI-et til Wimp ser langt bedre ut. Hva med å lage Wimp-GUI til spotify? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, planen min var först aa klone det og faa det til aa virke, for aa saa jobbe utifra det og endre det etter behov etterhvert som funksjoner som ikke fantes originalt ble lagt inn. Men kan jo ta en titt paa Wimp og se om det er et bra utgangspunkt.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Hehe, planen min var först aa klone det og faa det til aa virke, for aa saa jobbe utifra det og endre det etter behov etterhvert som funksjoner som ikke fantes originalt ble lagt inn. Men kan jo ta en titt paa Wimp og se om det er et bra utgangspunkt.

Python, ruby, C eller C++?

Lenke til kommentar

Ja, det eneste som kan ödelegge tiden min er om jeg faar jobb (Huffameg :p), men selv da tror jeg at jeg klarer aa faa til noe brukbart over sommeren.

Blir vel aa lage en ny traad om dette snart.

Leker meg litt med GUIet:

post-88216-1242311749_thumb.png

(Ja, vet at den graae blokka med "Spiller Naa"-informasjon egentlig skal ligge nederst, har bare ikke fikset paa det ennaa :p)

Er ogsaa en meny-linje paa den, men den vises ikke i skjermskuddet paa grunn av at jeg bruker globalmenu.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis man nå make'r med

make CLIENT_DESPOTIFY=1 CLIENT_MAEMIFY=1
sudo make install CLIENT_DESPOTIFY=1 CLIENT_MAEMIFY=1

så får man «tilbake» en ny versjon av ncursesclienten, og en basic GUI-app (søk og spill av)

Maemify (som navnet tilsier) ble laget for Nokia Maemo, men kompilerer og spiller helt fint på min Ubuntu 8.10.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...