Gå til innhold

Noen som har erfaringer med despotify?

Anbefalte innlegg

Saa jeg maa la binær-utgaven være lukket med andre ord, men jeg kan allikevel tilby folk kildekoden slik at de, hvis de har en API-nökkel kan bygge den selv (MIT/BSD)?

Kan vel kun distribuere selve kildekoden og ikke libspotify? Dette virker som et slitsomt opplegg.

Tror jeg heller satser paa aa faa laget noe med despotify.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fant et GTK GUI for despotify, som ser ut aa komme fra norsk jord, noen her som har lagd det? :p

http://unntaket.net/gspotify/

Er svært lite informasjon om den utenom debsene, saa testing skjer paa eget ansvar.

EDIT: Naa som jeg ser Despotify har bindinger mot Python tror jeg kommer til aa gjöre et forsök paa en GTK/Qt-klient. Starter vel til helgen naar sommerferien begynner.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Fant et GTK GUI for despotify, som ser ut aa komme fra norsk jord, noen her som har lagd det? :p

http://unntaket.net/gspotify/

Er svært lite informasjon om den utenom debsene, saa testing skjer paa eget ansvar.

EDIT: Naa som jeg ser Despotify har bindinger mot Python tror jeg kommer til aa gjöre et forsök paa en GTK/Qt-klient. Starter vel til helgen naar sommerferien begynner.

Fikk opp gspotify, men siden jeg ikke har premium-konto får jeg ikke testet det noe særlig, men det ser jo ut som en begynnelse :)

Lenke til kommentar

oj88: Kan du sende over et screenshot til oss som ikke gidder installere det? :p

Selv sitter jeg aa leker meg med GUIet her naa, skal som sagt begynne aa kode i sommerferien. Synd jeg ikke har Premoum forelöpig, blir nok noe jeg maa faa skaffet meg för jeg starter utviklingen.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
oj88: Kan du sende over et screenshot til oss som ikke gidder installere det? :p

Selv sitter jeg aa leker meg med GUIet her naa, skal som sagt begynne aa kode i sommerferien. Synd jeg ikke har Premoum forelöpig, blir nok noe jeg maa faa skaffet meg för jeg starter utviklingen.

Sorry, sletta nettopp alt. GUI-et var bare helt helt enkelt med et søkefelt og et resultatfelt, så og si.

Lenke til kommentar
Fikk bare

Xlib: extension "RANDR" missing on display ":0.0".

Note: Cannot open config file asdf

Segmentation fault

Med innstalasjon av gspotify.. Kompilerte du din? Skal prøve det nå, og se om jeg får noe bedre resultat..

Ja, kompilerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...