Rabbid Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Saa jeg maa la binær-utgaven være lukket med andre ord, men jeg kan allikevel tilby folk kildekoden slik at de, hvis de har en API-nökkel kan bygge den selv (MIT/BSD)? Kan vel kun distribuere selve kildekoden og ikke libspotify? Dette virker som et slitsomt opplegg. Tror jeg heller satser paa aa faa laget noe med despotify. Endret 23. april 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) For de som trenger en app key kan dere prøve denne? Endret 27. april 2009 av cyclo App key fjernet Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tipper det ikke er lov aa dele disse nöklene, den kommer nok til aa bli sperret. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 En post er redigert. Vennligst ikke del app-keys som dere har avtalt å ikke dele med andre her: You agree not to share, transfer or otherwise disclose your Application Key to any other party Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vell. En dagskonto koster hele 9 kroner, så det koster jo ikke allverdens å teste programmet egentlig. Despotify krever premiumkonto. Prøvde selv med et dagspass, funka ikke :\ Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lukket de ikke hullet som Despotify benyttet seg av for lenge siden? -C- Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lukket de ikke hullet som Despotify benyttet seg av for lenge siden? -C- For gratis og dagskonto ja, men ikke premium. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nei, de bare gjorde slik at det ikke virker med day pass og free kontoer lenger. Er dog ikke allverdens som skal til for å få det til å virke igjen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Etter litt research kan jeg ikke finne noen som har prövd aa lage en skikkelig klient med verken libspotify eller despotify, synd egentlig :S. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Synd ja. Hadde vært pent med en native Linux klient med skikkelig fett GUI Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 De fleste Linux utviklerne ser bort fra libspotify grunnet at du ikke kan gi ut koden, og mage dropper despotify grunnet dårlig med fungsjonaliteten. Men en god klient kommer nok en gang i tiden, Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Fant et GTK GUI for despotify, som ser ut aa komme fra norsk jord, noen her som har lagd det? http://unntaket.net/gspotify/ Er svært lite informasjon om den utenom debsene, saa testing skjer paa eget ansvar. EDIT: Naa som jeg ser Despotify har bindinger mot Python tror jeg kommer til aa gjöre et forsök paa en GTK/Qt-klient. Starter vel til helgen naar sommerferien begynner. Endret 13. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fant et GTK GUI for despotify, som ser ut aa komme fra norsk jord, noen her som har lagd det? http://unntaket.net/gspotify/ Er svært lite informasjon om den utenom debsene, saa testing skjer paa eget ansvar. EDIT: Naa som jeg ser Despotify har bindinger mot Python tror jeg kommer til aa gjöre et forsök paa en GTK/Qt-klient. Starter vel til helgen naar sommerferien begynner. Fikk opp gspotify, men siden jeg ikke har premium-konto får jeg ikke testet det noe særlig, men det ser jo ut som en begynnelse Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) oj88: Kan du sende over et screenshot til oss som ikke gidder installere det? Selv sitter jeg aa leker meg med GUIet her naa, skal som sagt begynne aa kode i sommerferien. Synd jeg ikke har Premoum forelöpig, blir nok noe jeg maa faa skaffet meg för jeg starter utviklingen. Endret 13. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 oj88: Kan du sende over et screenshot til oss som ikke gidder installere det? Selv sitter jeg aa leker meg med GUIet her naa, skal som sagt begynne aa kode i sommerferien. Synd jeg ikke har Premoum forelöpig, blir nok noe jeg maa faa skaffet meg för jeg starter utviklingen. Sorry, sletta nettopp alt. GUI-et var bare helt helt enkelt med et søkefelt og et resultatfelt, så og si. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fikk bare Xlib: extension "RANDR" missing on display ":0.0". Note: Cannot open config file asdf Segmentation fault Med innstalasjon av gspotify.. Kompilerte du din? Skal prøve det nå, og se om jeg får noe bedre resultat.. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fikk bareXlib: extension "RANDR" missing on display ":0.0". Note: Cannot open config file asdf Segmentation fault Med innstalasjon av gspotify.. Kompilerte du din? Skal prøve det nå, og se om jeg får noe bedre resultat.. Ja, kompilerte. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Driver naa med paa aa klone Spotify's GUI 100% i GTK. Vurderer aa bruke WebKit til selve innholdsfeltet siden det har en litt spesiell stil, kan jo ogsaa egentlig bruke Cairo, men föler for aa jukse litt naa Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det noen som har et eksempel på hvordan man kan kompilere et enkelt c++-program som bruker libdespotify ? Prøver å prøver, men må snart rive meg i håret av frustrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå