Gå til innhold

Noen som har erfaringer med despotify?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Can I use Despotify with my 'Free' account?

We see a number of problems with providing an open source client for non-paying users and hence this implementation does not support it out of the box. Sorry!

Consider buying a daypass or upgrading to a premium account to support not only Spotify, but also despotify's cause of opening up their service to their paying (i.e, loyal) user base.

Fordi du da må modifisere koden selv for å få det til å fungere.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er bare rett og rimelig... Brukere av en open source klient vil ikke se reklame, og vil dermed være behjelpelige med å sørge for at spotify ikke overlever, og det hadde vært særdeles sørgelig.

Har ingen problemer med å selv betale om jeg skal bruke en open source klient, dersom klienten faktisk er verdt å samle på.

Ettersom jeg har forstått er også målet til gutta bak despotify å ved handling overbevise spotify om at de bør ha et åpent api mot tjenesten for brukere som betaler for tilgangen...

Lenke til kommentar

Tenkte på det med premium kontoen selv i stad etter at jeg hadde kompilert despotify. Ikke at jeg kasta bort mye av tida mi på å kompilere et såpass lite program da :) Bruker selv spotify rimelig mye, men mengden reklame er jo tilmerket lik null, så jeg bryr meg ikke mye om det. Men det kommer antageligvis til å bli mer i framtida. Da skal jeg tenke på en premiumkonto. Men jeg liker å ha valget mellom klienter og så jeg ønsker despotify velkommen. Men jeg skulle og hatt en native linux klient eller to.

Lenke til kommentar

Du kan søke, da ikke like godt som i standar klienten. Du kan blant annet ikke endre hvordan søket sorteres, kan også bare vise 13 første sangene(så vidt jeg kunne se, kanskje bare jeg som ikke skjønte hvordan man får frem resten). Fant ikke noen måte å legge til sanger i spillelister, men kan vise spillelistene dine i alle fall.

Regner med mer funsksjonalitet kommer etter hvert

Lenke til kommentar

Etter hva jeg vet er det kun CLI foreløpig, men er jo kun et tidsspørsmål. Kan jo lage noe GUI selv ;)

Jeg har ikke prøvd det, men hadde likt å se det som noe ala ncmpc(pp). (evt at ncmpcpp får støtte for spotify)

Lenke til kommentar
Jeg prøvde despotify for et par uker tilbake, og da fungerte det å logge inn uten premium-account. Lenge siden de "fiksa" på dette??

Synes det fungerte helt greit, forresten. Veldig minimalt. :)

Om de har hatt stötte for det för er det vel bare aa sjekke et par revisjoner bak og se hva er annerledes? :p
Lenke til kommentar

Jeg har for mye penger.

*Kjøper premiumkonto*

Er det noe i end USer Agreement som sier "no-despotify" ?

Edit: det fungerer ikke å kompilere pulseaudio-versjonen. Gstreamer fungerte.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar
Jeg prøvde despotify for et par uker tilbake, og da fungerte det å logge inn uten premium-account. Lenge siden de "fiksa" på dette??

Synes det fungerte helt greit, forresten. Veldig minimalt. :)

Om de har hatt stötte for det för er det vel bare aa sjekke et par revisjoner bak og se hva er annerledes? :p

Tror ikke du skal kaste bort tid på det nei, i og med at det er spotify som har sperret for tilgang på ikke-premium-kontoer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...