ElisabethHR Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo! Jeg vil ha en hobby, men jeg vet ikke helt hva. En som ikke er så dyr og som jeg helst kan drive med året rundt. Noen forslag?? Takk på forhånd Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Alder? Hva med trening? skyting? klatring? Eller mener du hjemme på rommet? Dyrt er vel relativt, bil til 200k med anlegg , pistol til 5000 osv. Edit, kanskje du ikke en gang er gutt, isåfall har jeg ikke peiling. Endret 6. mars 2009 av War Lenke til kommentar
ElisabethHR Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Jente 17 år. Har vurdert klatring, ja.. Lenke til kommentar
Dramatikk Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 golf da? jenter er et stort savn hos golfklubbene. mange gutter som spiller golf. kan med letthet finne en kjæreste der om du trenger. tennis da? gir deg god kondisjon,samt at det er mange jevnaldrene som spiller aktivt. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Skyting. Gjerne pistol. Billig til å begynne med, når du låner våpen fra klubben osv, men det blir fort dyrere når lysten til å kjøpe eget våpen melder seg. Edit: Ja, jeg ser du er jente. Jenter er som regel veldig flinke skyttere, og vi trenger fler av dere i miljøet. Endret 7. mars 2009 av Karl-Peder Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tennis? Kampsport? Hvis du mener fritidsaktivitet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå