Libra1988 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei! Jeg har en PS3, optisk kabel og thomson DPL 680HT surround anlegg(Gammelt og ikke så altfor bra). Problemet er at jeg ikke får anlegget til å spille av digital lyd fra PS3(ikke fra noen andre komponenter heller! ). Jeg har sjekket at kabelen fungerer, jeg har testet ut så godt som alle muligheter med surrounden og jeg har stilt lyd ut fra PS3 til optisk. KAn noen komme med noen tips til hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere? Takker for eventuelle svar =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du er sikker på at du ikke må velge inngangen manuelt på fjernkontrollen? Feks. trykke på "optical in". Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Det må man, og det har jeg gjort.. Det er to innganger og jeg har testet begge =S Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sjekk om PS3 er satt til stereo. Tipper problemet ligger der. Det burte dukke opp i displayet på din forsterker hvilket format den mottar også. Dolby Digital eller DTS burte dukke opp med ett symbol hvis den mottar dette. Hvis du velger lydformater på forsterker, slik som pro logic osv. prøv å sett den til auto eller direct. Da får du det formatet du blir foret med. Får du da kun lyd fra front høytallerene (ikke senter) så sender PS3 kun stereo. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 litt surr, men fikk det til å fungere nå! takk for hjelpen ! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå