Hermanus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg skal fly SAS København-Beijing. Har funnet ut så "mye" at det er en Airbus A340-300. Er det noen som har flydd denne strekningen med SAS i de siste som kan si noe om flyfasilitetene? Jeg lurer bl.a på om det er TV-skjerm i hvert flysete foran. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Informasjon om SAS sitt Airbus A340-300 finner du her. Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er en privat videoskjerm til vært sete, det er Video-on-Demand for business og economy extra, economy vet jeg ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 I Economy er det det samme tilbudet i forhold til film, men den er ikke on demand, den går i en loop. Personlige skjermer. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gamle LCD-skjermer gir ikke det maksimale av kvalitetsfølelse. Klarte ikke se filmen før de skrudde ned lyset i kabinen. Systemet var ustabilt med restarter og de fikk ikke til å kjøre det programmet vi skulle ha, fikk derfor de samme filmene begge veier. Kamera ned og frem var et pluss. Husk hodetelefoner med passiv eller aktiv støydemping og overgang til flykontakt. Anbefaler også pute som passer rundt halsen slik at du ikke våkner opp med århundrets nakkeverk. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei Dette reisebrevet som jeg la ut nylig beskriver min tur på SAS økonomi fra Bangkok til København: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1081134 . Det bør jeg deg et inntrykk av hva du kan forvente. Dersom du har SAS poeng kan det være fornuftig å oppgradere til Economy Extra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå