Gå til innhold

Jeg fikk ikke det jeg bestilte


Anbefalte innlegg

Hei, for et par dager siden bestilte jeg en pc fra www.komplett.no, da jeg bestilte pcen sto det at det i pakken var to stykk av skjermkortet (hver til en verdi av 1395,- som gjør at det er av vesentlig betydning). Jeg er ikke den eneste som har lest at det skulle være to skjermkort, da jeg forespurte meg på forumet her om noen som kommenterte på kjøpet. Her er tråden jeg brukte, og han som svarte meg leste også at det var to skjermkort.

I pakken jeg fikk i dag var det kun et skjermkort, og komplett har tydligvis endret på sin hjemmeside endret pakken til at det ikke lengre står at det er to kort.

Hvilke rettigheter har jeg her?

Mvh. Arvid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo begynne med å maile komplett og forklare situasjonen.

De har helt sikkert gardert seg mot skrivefeil på hjemmesiden, så om de nekter å sende deg et ekstra skjermkort, kan du uansett sende alt tilbake og få pengene på angreretten som er 14 dager fra du mottok varen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...