aspic Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Som vi har snakka om tidlegare hadde det vore morosamt å fått i gong noko kortspeling i Trondheimsområdet. Noko av det første vi må ordne er å få på plass ein felles dialog, slik at vi kan leggje opp til at det blir kjekkast mogeleg for alle saman. Sidan denne "klubben" er såpass eksklusiv burde vi fått opp ein annan diskusjonsplattform (type webside, IRC, FB, IRC?) kor alle kan ytre sine meiningar utan å bli forstyrra av usaklige deltakarar samt personar i blått (sett litt på spissen). Det er i alle fall masse stress å sende ting rundt til alle saman via det heller ustabile PM-systemet på diskusjon.no. Dei små detaljane er jo meir eller mindre spikra, men location har vi ikkje blitt einige om. Eg stemmer for å få til ei hyggjeleg samling før påskeferien (som byrjar 02. april for min del). Innspel på dette? Vil alle som meldte si interesse tidlegare likevel skrive i tråden om de framleis er interesserte? Eg må berre beklage at eg ikkje har kome noko vidare med dette "prosjektet". Det har vore ein del stress på skulen dei siste vekene, men håpar det roar seg litt no. Yours' truly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hadde vel vært direkte frekt av meg og ikke bli med nå, Aspic. Slik jeg ser det så kan et game per 14 dag\en gang i månden vært optimal. Endret 6. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Jau! Sendt litt kjedePM no, får sjå korleis oppslutninga blir. Ellers blir det vel heads-up i Presidenten Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hehe, noe skal vi nok alltids fikse. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kvifor har ikkje eg mottatt kjedePM frå deg azpik? Dette er andre gången du "hoppar" over meig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fordi du ikke har avatar. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Kvifor har ikkje eg mottatt kjedePM frå deg azpik?Dette er andre gången du "hoppar" over meig Ser ut til at eg sendte til Tor-Arne istadenfor, skaff deg skikkeleg nick! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er enda med Har en del semesterprøver ol fremover nå, men har fortsatt litt tid før påske der det er rolig Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg er fortsatt interessert Drar til japan på klassetur 26. eller 27. mars og er tilbake over påske. Endret 7. mars 2009 av Medrakil Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Greit, korleis høyres 20. mars ut igrunn? Nokon som har forslag til andre måtar å halde kontakten på? Opprette "privat" gruppe på FB eller noko? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det høres greit ut, og Facebook er kanskje det beste alternativet. Hooker du opp en gruppe? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Gruppa er laget, pm meg med namn på facebook-konto, så sender eg invite asap. Gruppa er lukka og hemmeleg, så dykk finn den ikkje ved å søkje. Let the games begin! Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er vel bedre å ta det på søndag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er vel bedre å ta det på søndag? Søndager er max relax for meg. Gjør abs ingenting da. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Og btw, om ein random legg dykk til på FB, er det berre fordi eg må leggje dykk til i friends for å kunne sende invite. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Haha. Skjønte det etterhvert, men må innrømme jeg tenkte intenst i et par minutter der Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det her er vel ikke bare et forsøk på å få flere friends på facebook da? :o Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Søren, *busted* =( Datateknikk '13 \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå