UrgeLoL Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) 40 GB ps3 til 2795 kr må sies å være billig. Selv om at det tilsynelatende er med den gamle sixaxis kontrolleren. 40GB 80 GB får du til 3295. Link Endret 6. mars 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 40 GB ps3 til 2795 er meget rimlig ja.. Selv har jeg 40Gb, og er stor fornøyd med at jeg kjøpte den.. Skal sies at jeg betalte 3999kr for min ps3 40Gb Lenke til kommentar
war2war Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen anelse om hvilken versjon av 80gb de selger (CECHExx,CECHKxx)? og hva er forskjellen på ny og gammel sixaxis kontroller? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen anelse om hvilken versjon av 80gb de selger (CECHExx,CECHKxx)? og hva er forskjellen på ny og gammel sixaxis kontroller? Angående sixaxis spørsmålet ditt, så er Sixaxis kontrolleren som de første PS3-ene kom ut med, men etterhvert så skiftet Sony til Dual-Shock 3 kontroll, som er nesten det samme som Sixaxis, bare med rumble og en mye mer solid følelse, pga. den er tyngre. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå