Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normal å barbere magen/ryggen?


Gjest Mann_21

Anbefalte innlegg

Jeg er naturlig hårfri på mesteparten av kroppen, men jeg napper en del ansikthår som bryn , og deler av overleppe. Pinsett og post-epileringskrem gir virkelig gode resultater, ser ingen grunn til at det ikke skulle virke andre steder også.

Litt vanskelig på ryggen...?

Jeg mener at litt dun på magen, brystet å ryggen ikke gjør no, men markant hårvekst er uønsket i mine øyne. Hvis du har merkbart mye (mørkt) hår på ryggen ville jeg gått å voksa det. Flere som gjør det. Jeg synes ikke hår på brystet og magen er no å bekymre seg over, med mindre det er så langt at du kan lage hestehale...

 

Ang. lenger nede: Stuss. Eventuelt spør kjærsten hva hun foretrekker :)

 

Har du rygghår kan du sikkert få kjæresten din til å epilere deg og massere deg inn med post epileringskrem en gang i uka eller så. Kommer trolig til å være svært smertefullt, så dere får gjøre det til noe kinky noe.

 

Hvis ikke dette scenariet frister er brasiliansk voksing det beste alternativet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen regler/normer som sier at 15 åringer ikke skal vokse seg? Hvor lang tid tar det før hårene gror ut igjen?

 

Niks, ingen regler - hårvekst er en personlig greie. Det er forskjellig for hvor lang tid det tar før håret begynner å vokser ut, men selv med voks tar ikke dette så veldig mange dager. Min erfaring: 4-7 (når man allerede har drevet på med voks en stund, for de første gangene vokser håret raskere, men etter en stund kan man få mindre behov for å vokse fordi hårene blir tynnere og færre), men det avhenger jo også av hvor man vokser ... erm, har ikke hatt behov for å vokse ryggen da ;)

 

Men før du tar voks bør du manne deg skikkelig opp, for det er ikke en behagelige opplevelse, kan man si! Forventet at du skal tåle ganske mye.

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...