Gå til innhold

t68 deksler

Anbefalte innlegg

Har en t68 med ett ganske slitt deksel på. Jeg ha gått og spurt i forskjellige tele butikker om det går ann å skifte deksler ,, men det gjør det ikke sier de..

er det noen som vet hvordan man kjøper deksler og hvordan man tar de på...

vil helst kjøpe dekslene i en norsk butikk eller på en norsk internettside

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa... hvertfall før :p

EMTS her i Trondheim kunne montere på et nytt deksel til deg før de gikk konkurs. Det var visst ganske vanlig sa de, og kostet 2-300 kr ferdig påmontert. Det er jo ikke "fest-på-selv-deksler", så du må nok få gjort det på et verksted.

Nå vet du at muligheten finnes i hvertfall....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Greit med en bump i ny nå ne, men nå har du bumpa 3 ganger på en dag.... Så hvorfor ikke vente noen dager til å drive litt research på egenhånd før du maser mer, eller hva?

Beret

Lenke til kommentar
ingen som vet hvor jeg kan gjøre det i stavanger eller gjøre slik som jeg spurte lenger  oppe

nå må du slutte å mase så mye, du lager jo flere poster med samme emne og spammer i dine egne poster..

Så vitt jeg hvet gikk akkurat det senteret ved stavanger (EMTS-senter) konkurs, så jeg har ikke peiling på hvor du kan gjøre det nå. Men det er jo bare å levere den inn til reparasjon, så skal du høre til og få nytt hvis du spør etter det... (må betale ekstra da..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...