tuXP-G Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Er UV lakk det samme som fluorescent lakk eller penn da? De fungerer på samme måte med blacklight/UV katode itt saint? eller har jeg nuuba totalt ut her? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Hvor lang er den ledningen som følger med på dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBK Har nettopp bestilt den og to blacklight katoder, men tenkte på at kablene kanskje ikke er verdens lengste... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ja, flourecent lakk /uv lakk / uv penn har samme effekt under UV belysnign. Til det andre spørsmålet ditt anbefaler jeg å send een mal til Microplex. Da får du som regel veldig rast svar. Lenke til kommentar
resac Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hvor kan jeg kjøpe UV penner i trondheim?? gjerne i flere farger da! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hmm.. prøve biltema du.. der kansje? Eller på en farve handel? du kan jo kjøpe Spray å så spraye mye på et papir å så maler du med en pensel? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Ikke misbruk thread'en min! hehe, menne jo ja, biltema har bare UV lakk, ikke uv-penner... sjekker bokhandelen idag as... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ikke misbruk thread'en min! hehe, menne jo ja, biltema har bare UV lakk, ikke uv-penner... sjekker bokhandelen idag as... Sikta til meg? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 nei egentlig ikke, men jeg kan godt hvis du vil nei, jeg mente resac egentlig... stopp med det du gjør! Lenke til kommentar
resac Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 æ trur at han mene at æ misbrukt thread'n hans... d e sant.. unnskyld Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hmm.. jaja.. skjønner ikke det jeg da..- Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Blacklight er ikke mye pent. Ødelegger aua. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 mykkje mulegt, men jeg syns at en haug med fancy katoder og greier er for flashy for meg. Derfor er blacklight og UV-lakk et velsignet alternativ. Cannabis: hehe, ikke meninga at du skal forstå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå