Sam_Oslo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Dette høres bra ut. Hvem dekker saksomkostning (for juridisk bistand og pågående forummedlemmer ) , Theo343 eller Netshop?? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 hehe det får bli meg det da Sam jeg har fått god støtte av mange sterke forumpersonligheter og det setter jeg meget stor pris på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Godt de(Netshop) tok til fornuften her. Greit at de kanskje må være strengere mtp at det (normalt) er lite sannsynlig at andre en montør(kunde) skader sokkel, men det er lov "å bruke hue".. Ikke minst mtp kuneforhold. Bra Netshop! Da kommer det nok en ordre til fra meg.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Takker for støtten ja og selv kommer jeg til å legge inn en ny bestilling allerede i kveld eller i morgen . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". Neida, greit å diskutere, godt det ordna seg til slutt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Som Netshop-kunde har jeg notert meg utfallet av saken og for mitt vedkommende er tilliten til kundeservicen til Netshop opprettholdt. Men jeg håper og tror at utfallet ikke har blitt påvirket av belysningen saken har fått igjennom forumet. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hyggelig å høre at det gikk i orden. Netshop gjorde det rette til slutt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Iom at jeg startet tråden etter stengetid på fredag og sendte klagen ved åpningstid på morgenen i dag vil jeg tro at Netshop har tatt beslutning på bakgrunn av hovedsaklig andre faktorer. Men tråden hadde absolutt sin verdi for meg, muligens andre og saken. Endret 9. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". Uten tråden og diskusjonen hadde neppe Theo343 hørt noe som helst fra Netshop i dag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". Uten tråden og diskusjonen hadde neppe Theo343 hørt noe som helst fra Netshop i dag. Hadde vore interessant å sett utfallet om han ikkje hadde nevnt det på forumet, det er eg enig i, men om tråden har hatt noko innflytelse er umogeleg å vite. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". Uten tråden og diskusjonen hadde neppe Theo343 hørt noe som helst fra Netshop i dag. Hadde vore interessant å sett utfallet om han ikkje hadde nevnt det på forumet, det er eg enig i, men om tråden har hatt noko innflytelse er umogeleg å vite. En halv arbeidsdag på å revurdere et avslag pga fysisk skade, samt en telefon fra den aktive forumbrukeren Netshop har til kunden for at han skal slippe en bomtur til hentebua. Joda, sikkert helt tilfeldig, og regner med at andre som har hatt retursaker med Netshop kan bekrefte at dette er behandlingstiden de pleier å ha, samt at den personlige oppfølgingen er vanlig praksis Ikke misforstå, det er flott at Netshop rydder opp i tullet sitt, men det er litt for vanlig at det skjer etter forumtråder istedet for slik det burde ha blitt gjort fra første stund. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Det er nok av eksempler på forumtråder som går hele arbeidsuken med div. butikker i fokus uten at det skjer noe. Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg får ikke lenger varsel om aktivitet i denne tråden og det er ikke noe problem med de andre emnene jeg føler med i. What gives? Kanskje en konspirasjon for å dysse ned saken? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Det virket som det skjedde en del slike ting når tråden ble flyttet til forbrukerrett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det virket som det skjedde en del slike ting når tråden ble flyttet til forbrukerrett. Go Theo go! Men for sikkerhets skyld... Ta bilder før montering, og ikke blåse navlelo i socket'en. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Det er vel strengt tatt litt naivt å tro at denne tråden ikke hadde noe med at ting ble ordnet såpass hurtig. Jeg synes det er kjempebra at situasjonen ordnet seg for din del, men som allerede påpekt, synd at du i det hele tatt havnet i den situasjonen at du så deg nødt til å lufte din frustrasjon her på forumet. Hvorvidt Netshop normalt behandler slike klager på så kort tid, skal jeg ikke spekulere i da jeg ikke kjenner til deres rutiner. Alikevell, under en halv arbeidsdag fra mottak til svar, vil jeg ikke kalle for noe annet en rent imponerende. Og igjen, som allerede nevnt, det tror jeg ikke er alle forunt. Igjen, vil jeg få påpeke at din tråd fremstår som eksemplarisk i forhold til å dokumentere de faktiske forhold, og videre med en språkbruk som får en til å ta den alvorlig. På denne måten unngikk du den store drittslengingen som ofte har en tendens til å oppstå i slike tråder. Noe som igjen fører til at du som trådstarter tas mer alvorlig. Gratulerer! Håper du blir fornøyd med ditt nye leketøy. -Tet Endret 9. mars 2009 av Tetanus Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe vil nok ta bilder av hele oppakkingen denne gang Ikke om annet for å se om det er noe avvik som kan anntyde at det forrige kortet var Review brukt av Asus før Netshop fikk det. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". Neida, greit å diskutere, godt det ordna seg til slutt. Synes tråden har vært meget interessant, - ikke minst som en god referanse skulle noen av oss komme opp i tilsvarende situasjon. Om Netshop har lest og tatt tråden ad notam er ikke nødvendigvis så interessant. Nå har ingen av oss sett Theo365 sin klage, men har han der dokumentert like godt som i første post, samt tatt med seg en del av de meget klare lovmessige betraktningene som har kommet i tråden, så vil uansett klagen stille meget sterkt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Denne gangen får du en person til å filme det hele. Fra du henter pakken på Posten til kortet står i PCen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Eneste spørsmålet jeg stiller meg er om Netshop ga seg etter at de så denne tråden? Uvanlig raskt svar på eposten i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå