E.I. Lonoff Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ingen som likte Rocknrolla?! 1. Dark Knight 2. Rocknrolla 3. Burn After Reading 4. No Country For Old Men 5. Iron Man 6. The Wrestler 7. Tropic Thunder 8. Benjamin Button 9. Max Manus 10. Pineapple Express Noe random rekkefølge kanskje.. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 No Country For Old Men er vell er 2007 film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ingen som likte Rocknrolla?! Joa, men ikke topplistemateriale. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Glemte helt av RocknRolla, men det var vel fordi den var lett å glemme. Kul film, men underlegen Snatch og Lock, Stock. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal litt til å gå over Snatch og Lock, Stock, men syns så absoulutt at Rocknrolla er topplistemateriale, kosa meg no sinnsykt når jeg så den på kino i høst. Å fa ! Stemmer det. aiai. Den tar jeg sjølkritikk på du. :S ligger vel litt etter på skjema jeg da.. 1. Dark Knight 2. Rocknrolla 3. Burn After Reading 4. Iron Man 5. Pineapple Express 6. The Wrestler 7. Tropic Thunder 8. Benjamin Button 9. Max Manus 10. WALL.E Gjør bare sånn jeg. Rekkefølgen etter topp3 var så som så uansett. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Min lille liste - litt mye engelskspråklig, men pyttsann. 1. Entre les murs, 2. Vals Im Bashir, 3. The Wrestler, 4. Der Baader Meinhof Komplex, 5. Låt den rette komma in, 6. Revanche, 7. Gomorra, 8. Captain Abu Raed, 9. Kirschblüten - Hanami 10. Le Silence de Lorna Endret 14. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Min lille liste - litt mye engelskspråklig, men pyttsann. Hvorfor må dette alltid være negativt? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Min lille liste - litt mye engelskspråklig, men pyttsann. Hvorfor må dette alltid være negativt? Fordi: ikke-engelskspråklig = bedre filmsmak Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 mer spennende filmsmak iallefall Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Neinei, så lenge man kan ramse opp titler som ikke har en engelsk tittel så har man automatisk bedre filmsmak enn de som ramser opp engelske. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Min lille liste - litt mye engelskspråklig, men pyttsann. Var det ikke bare en engelskspråklig? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Akkurat En for mye ^^ Endret 14. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Min lille liste - litt mye engelskspråklig, men pyttsann. 1. Entre les murs, 2. Vals Im Bashir, 3. The Wrestler, 4. Der Baader Meinhof Komplex, 5. Låt den rette komma in, 6. Revanche, 7. Gomorra, 8. Captain Abu Raed, 9. Kirschblüten - Hanami 10. Le Silence de Lorna Når jeg blir stor skal jeg bli en blandig av Montag og Dr.Gregory House Endret 14. mars 2009 av MforMats Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Neinei, så lenge man kan ramse opp titler som ikke har en engelsk tittel så har man automatisk bedre filmsmak enn de som ramser opp engelske. Vel, Montag har den mest spanande lista til no i alle fall. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Neinei, så lenge man kan ramse opp titler som ikke har en engelsk tittel så har man automatisk bedre filmsmak enn de som ramser opp engelske. Vel, Montag har den mest spanande lista til no i alle fall. Korrekt, dermed konklusjonen: Alt film utenfor Amerika er bedre. Endret 16. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Neinei, så lenge man kan ramse opp titler som ikke har en engelsk tittel så har man automatisk bedre filmsmak enn de som ramser opp engelske. Vel, Montag har den mest spanande lista til no i alle fall. Korrekt, dermed konklusjonen: Alt film utenfor Amerika er bedre. Det var en teit konklusjon. Lenke til kommentar
modin Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Min lille liste - litt mye engelskspråklig, men pyttsann. At du setter Baader Meinhof filmen så høyt overasker jo meg, den fikk jo ganske blandet kritikk. Selv er jeg usikker... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) 1. Vals Im Bashir 2. Gomorra 3. The Boy in the Striped Pyjamas 4. The Wrestler 5. DeUsynlige 6. Låt den rette komma in 7. The Reader 8. The Dark Knight 9. Rambo 10. WALL·E EDIT: Oppdatert med førstefilm, og noen omrokkeringer av plasser. Endret 14. april 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 2008 1. Revolutionary Road 2. The Wrestler 3. Frost/Nixon 4. Man on Wire 5. Rachel Getting Married Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Min liste for 2008. The Dark Knight Slumdog Millionare The Wrestler WALL·E Gran Torino Cloverfield Max Manus The Curious Case of Benjamin Button Iron Man Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull Boblere: Kung Fu Panda, Mannen som elsket Yngve, Speed Racer, Wanted og Hellboy II: The Golden Army 10. plassen ble ganske vanskelig. Kunne lik så gjerne ha blitt en av boblerne, men jeg valgte Indiana Jones fordi jeg er en liten fanboy av filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå